طرح«هرمسجد، یک حقوقدان» در مسجد فاطمه الزهرای زنجان


طرح«هرمسجد، یک حقوقدان» در مسجد فاطمه الزهرای زنجان

طرح «هرمسجد، یک حقوقدان» شب گذشته با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان و رسیدگی به مشکلات حقوقی 100 نفر از مردم در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهرک اندیشه زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، طرح «هرمسجد، یک حقوقدان» این بار در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهرک اندیشه زنجان با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزار شد.

در این طرح که با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی و ارائه راه حل به آنان اجرا می شود، رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن رسیدگی به مشکلات حقوقی 100 نفر از مردم و نمازگزاران با تبریک دهه فجر اظهار کرد: هدف از حضور مسؤولان دستگاه قضایی در میان مردم و دیدار چهره‌به‌چهره، درک مشکلات در جهت اتخاذ تصمیم مناسب است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه حضور در بین مردم و نمازگزاران در مساجد، یکی از سیاست‌ها در دوره تحول قوه قضاییه است، ادامه داد: مسؤولان نباید با تصمیمات نامناسب، مردم را برنجانند.

این مقام مسئول به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و در سایه افتخاراتی که از پیروزی به دست آمده است باید جشن های دهه فجر با شکوه هرچه تمام برگزار شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه جشن های انقلاب به معنای شکر نعمت است، گفت: برای این پیروزی باید سجده شکر به جا بیاوریم.

وی به انتخابات پیشرو هم اشاره کرد و گفت: یکی از صحنه های حساس این انقلاب، انتخابات است که در تمام انتخابات شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی ندارد، گفت: در برخورد با فساد با هر مسؤول منتسب به هیچ جریانی کوتاه نخواهیم آمد.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی