افزایش گردشگران ورودی به استان کرمان در نوروز 99


افزایش گردشگران ورودی به استان کرمان در نوروز 99

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: نوروز 99 به علت حضور زائران مرقد سردار سلیمانی مسلما گردشگر بیشتری خواهیم داشت و باید با برنامه ریزی درست بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

"فریدون فعالی" امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران در جمع خبرنگاران کرمانی اظهار کرد: جاذبه های و ظرفیت های گردشگری استان کرمان در فضایی به مساحت ۳۵۰ مترمربع به نمایش گذاشته شده و با وفاق و همدلی بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه حضوری قوی یافته ایم تا استان کرمان تبدیل به هدف و مقصد گردشگری بشود.

وی افزود: هدفگذاری کرده ایم در این نمایشگاه برای ایام نوروز تبلیغ کرده و بخش خصوصی استان پکیج گردشگری خود را عرضه بکند.

فعالی با اشاره به اینکه بخش خصوصی باید از این فرصتی که به وجود آمده استفاده کند، گفت: حضور استان کرمان در نمایشگاه امسال نسبت به سال های قبل خوب بوده اما معتقدیم استان کرمان ظرفیتی بیش از این دارد و ما از بخش خصوصی دعوت کردیم تا مبلّغ استان باشند و این نمایشگاه نقطه قوت و برای شروع خوب بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به اینکه جوامع هتلداری، بوم گردی و فعالان صنایع دستی استان کرمان در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: بستر برای حضور همه فراهم بوده و باید هر شهرستان خودش برای معرفی ظرفیت هایش حضور پیدا می کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره سفرهای نوروزی اظهار کرد: در گردشگری داخلی شرایط خوبی خواهیم داشت و هتل ها رزروی دارند و باید از این فرصت نهایت استفاده صورت بگیرد.

فعالی تصریح کرد: می توانیم با استفاده از ظرفیت گردشگری داخلی بازار هدف جدید معرفی و سهم بیشتری ببریم و انتظا ر داریم حضور در نمایشگاه گردشگری امسال منجر به امضای تفاهمنامه هایی در حوزه گردشگری با استان هایی که سهم بیشتری از گردشگری کشور را دارند، داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: نوروز ۹۹ به علت حضور زائران مرقد سردار سلیمانی مسلما گردشگر بیشتری خواهیم داشت و باید برنامه ریزی درست داشته تا بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان نقاط قوت خوبی داریم که باید این نقاط برجسته شود، افزود: استان کرمان با شعار "کرمان سرزمین شگفتی های پنهان" در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی شرکت کرده و از این نمایشگاه راضی هستیم و این حضور را حرکتی رو به جلو می دانیم

فعالی با تاکید بر معرفی همه جاذبه های گردشگری شهرستان ها تصریح کرد: باید مدت ماندگاری مسافر و گردشگر را در استان طولانی کنیم و نباید نقطه ای عمل کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند