اعزام اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق مازندران به مناطق برف زده گیلان


اعزام اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق مازندران به مناطق برف زده گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اعزام 5 اکیپ فنی عملیاتی با 2 دستگاه بالابر و لوازم و تجهیزات کامل به مناطق برف زده گیلان خبر داد.

رضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگین در استان گیلان و مشکلات فرا روی هموطنان عزیز در منطقه شمال کشور ۲۱ نفر از نیروهای متخصص و فنی به سرپرستی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت با لوازم و تجهیزات کامل به گیلان اعزام شدند.
وی ساختارصنعت برق را با توجه ساختاری مدیریتی بحران دانست و تصریح کرد: صنعت برق، صنعتی که ۲۴ ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است در معرض بحران‌ها هم قرار دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی این صنعت برای مقابله با بحران در مواقع مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به ویژه در مازندران به وقوع پیوسته الحمدلله به خوبی مدیریت شده و مجموعه کارکنان عزیز و زحمت کش صنعت برق به ویژه در مازندران قبل از ورود سایر دستگاه‌های دست اندرکار بحران در مناطق حضور پیدا می‌کنند و وظایف خودشان را به خوبی انجام می‌دهند.
غفاری به اتفاقات سال‌های اخیر به ویژه برف گیلان و مازندران سرمای سرد و طاقت فرسای سال ۸۶ ، طوفان‌های ۷/۷/۸۷ و شهریور ۹۵، سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ ، ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مختلف از جمله بحران‌های پیش روی این شرکت در یک دهه اخیر اشاره کرد و افزود: در این شرایط سخت همکاران زحمت کش و ایثارگر این شرکت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه از تمام توام فنی و مدیریتی خودش عبور از بحران بکار گرفتند به گونه‌ای که مورد تحسین مقامات استانی و کشوری قرار گرفتند.
وی یادآور شد: در یکی دو سال اخیر نیز مانورهای عملیاتی با انسجام خاصی در سراسر استان برگزار می‌شود که نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته و ضمن به نمایش گذاشتن قدرت فنی و عملیاتی مشکلات فیدرهای بحرانی شبکه‌های فشار متوسط اصلاح و بهسازی می‌شود.

اعزام اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق مازندران به مناطق برف زده گیلان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری