8 روش زیبا و شیک بودن در مهمانی ها بدون صرف هیچ هزینه ای!


برای زیبا و شیک بودن در مهمانی ها و اینکه از هر لحاظ عالی و جذاب باشید، لزومی ندارد که پول زیادی خرج کنید. اگر به یک مهمانی... نوشته 8 روش زیبا و شیک بودن در مهمانی ها بدون صرف هیچ هزینه ای! اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

برای زیبا و شیک بودن در مهمانی ها و اینکه از هر لحاظ عالی و جذاب باشید، لزومی ندارد که پول زیادی خرج کنید. اگر به یک مهمانی دعوت شده‌اید، ممکن است فکر کنید که چیزی برای پوشیدن یا لوازم آرایش مناسبی برای استفاده ندارید، اما خودتان را خیلی اذیت نکنید. فقط با استفاده از آن‌چه احتمالاً خودتان از قبل دارید یا شاید دوست‌تان دارد و کمی خلاقیت می‌توانید به بهترین نحو ممکن در میهمانی حضور پیدا کنید. زیورآلات ارزان قیمت یا خریدن تکه‌های کوچک لوازم آرایش نیز می‌تواند در ایجاد آن ظاهری که دوست دارید، تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در این نوشتار با نکاتی آشنا خواهید شد که به کمک آن‌ها می‌توانید در میهمانی بدون خرج کردن پول زیاد عالی به نظر برسید:

8 روش زیبا و شیک بودن در مهمانی ها بدون صرف هیچ هزینه ای!

8 روش زیبا و شیک بودن در مهمانی ها بدون صرف هیچ هزینه ای!

زیبا و شیک بودن در مهمانی ها بدون صرف هزینه

۱. لباس‌های قدیمی را که در کمدتان است، امتحان کنید

به جای خرید، از لباس‌هایی استفاده کنید که در حال حاضر در کمدتان دارید. بعضی اوقات، لباس‌های جدید زیادی می‌خریم و لباس‌های قدیمی‌تر را که قبلاً خریده‌ایم فراموش می‌کنیم. ممکن است یک لباس در کمدتان باشد که آن را دو سال پیش خریداری کرده باشید زیرا حراج بوده‌است، اما هرگز فرصتی برای پوشیدن آن پیدا نکرده‌اید. یا خیلی ساده فراموش کرده‌اید که آن را دارید!

۲. از یک دوست قرض بگیرید

اگر واقعاً چیزی برای پوشیدن ندارید و نمی‌خواهید هزینه کنید، اشکالی ندارد که از دوست نزدیک‌تان بپرسید که آیا می‌تواند لباسی را برای مهمانی به شما قرض بدهد. ممکن است دوست‌تان در کمدش چیزی داشته باشد که مدت‌هاست همان‌ جا مانده و استفاده نشده، یا برعکس، ممکن است شما چیزی داشته باشید که می‌توانید در صورت لزوم به دوست‌تان قرض بدهید.

۳. نیازی نیست که برای آرایش موهای‌تان به سالن زیبایی بروید

اگر دوست دارید موهای‌تان را مانند یک شخصیت مشهور هالیوود آرایش کنید، ضرورتی ندارد که به سالن زیبایی بروید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شیوه درست کردن مدل مورد نظرتان را در اینترنت پیدا کنید و چند روز قبل از مهمانی آن را روی موهای‌تان تمرین کنید. با تمرین کردن قطعا مهارت پیدا می‌کنید!

۴. لوازم آرایش ارزان‌قمیت بخرید

اگر یکی دو تکه لوازم آرایش نیاز دارید که قرار است فقط در میهمانی آن را استفاده کنید، نیازی نیست که سراغ برندهای گران‌قیمت بروید. می‌توانید یک برند معمولی را انتخاب کنید و لوازم آرایش مورد نیازتان را بخرید.

۵. اگر لوازم آرایش دارید، می‌توانید رنگ‌های مختلف را ترکیبی استفاده کنید

اگر لوازم آرایش کافی دارید اما به دنبال سایه رنگ خاصی هستید، واقعاً نیازی به خرید لوازم جدید ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ‌هایی را که قبلاً دارید ترکیب کنید تا به رنگ مورد نظرتان برسید. به عنوان مثال، می‌توانید دو رنگ رژ لب را روی هم بزنید تا به رنگ مورد نظرتان برسید. نتیجه قطعا رنگ جدید و متفاوتی خواهد بود.

۶. با پوشیدن شلوار جین هرگز اشتباه نخواهید کرد

وقتی هیچ چیزی آن‌طوری که دوست دارید به نظر نمی‌رسد، شلوار جین می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد و کیست که شلوار جین را در کمد خود نداشته باشد؟ برای میهمانی می‌توانید شلوار جین بپوشید و با استفاده از یک کمربند زیبا یا یک بلوز جذاب، جلوه‌ای متفاوت به ظاهرتان بدهید.

۷. زیورآلات‌تان را به صورت متفاوتی استفاده کنید

به عنوان مثال، یک گردنبند که همیشه از آن استفاده می‌کنید این بار می‌تواند نقش دستبند را داشته باشد. یا انگشترتان را متفاوت با همیشه و در انگشت دیگری بیندازید یا برای میهمانی تعداد بیشتری انگشتر دست‌تان کنید. خوب فکر کنید و با کمی تغییر استفاده روی زیورآلات، ظاهری پیدا خواهید کرد که متفاوت از ظاهر ساده و روزمره شما باشد.

۸. لبخند بزنید و اعتماد به نفس داشته باشید

و نکته‌ای که از همه چیز مهم‌تر است و حتی برتر از نوع لباس و آرایشی که انتخاب می‌کنید، قرار می‌گیرد، داشتن اعتماد به نفس و لبخند روی لب است. این‌که فارغ از ظاهرتان و آن‌چه پوشیده‌اید، زیبا و جذاب به نظر برسید، در واقع از درون‌تان نشات می‌گیرد. اعتماد به نفس قطعا زیبایی و جذابیت خاصی به شما خواهد داد.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع:lifehack

۸ روش زیبا و شیک بودن در مهمانی ها بدون صرف هیچ هزینه ای!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان