نمایشگاه توانمندی های بانوان روستایی در توساکله تنکابن برپا می شود


نمایشگاه توانمندی های بانوان روستایی در توساکله تنکابن برپا می شود

حجت‌الاسلام خداوردیان از برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان روستای توساکله تنکابن جهت عید نوروز به همت کانون فرهنگی هنری جان نثاران ولایت خبر داد.

حجت‌الاسلام «صادق خداوردیان»، امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در زمینه های مختلف به فعالیت بپردازند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جان نثاران ولایت مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) توساکله تنکابن اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان این روستا شامل صنایع دستی، غذای سنتی و لباس محلی از دو روز مانده به عید نوروز تا پایان این عید باستانی در مدرسه شهید محراب پور غلامی، مقابل مسجد برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز چنین نمایشگاهی به همت این کانون، دایر شد که مردم اطراف و مهمانان نوروزی، استقبال خوب و گسترده ای از آن داشتند.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری جان نثاران ولایت توساکله تنکابن ابراز کرد: جشن مفصلی در اوایل عید نوروز برای روزهای نخست ماه شعبان که با ولادت حضرت امام حسین (علیه السلام)، حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) و امام سجاد (علیه السلام) همزمان می شود به همت کانون در نظر گرفته شده است.

وی به استقبال بیش از یکهزار نفر از این جشن ها اشاره کرد و افزود: این جشن ها فقط سخنرانی و مولودی خوانی صرف نیست بلکه با تبلیغات گسترده و اجرای بازی های محلی، برنامه های طنز، موسیقی محلی و با حضور هنرمندان مشهور استانی و کشوری همراه است.

حجت‌الاسلام خداوردیان گفت: اسلام فقط عزاداری نیست بلکه به شادی و برپایی جشن ها نیز توجه دارد بنابراین علاوه بر سوگواری در شهادت و وفات بزرگان به ولادت ها نیز اهمیت قائل است.

وی اظهار کرد: سوق دادن جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم به فرهنگ اهل بیت (علیهم‌السلام) را می توان در عمل و اجرای برنامه های جذاب و متنوع انجام داد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!