هر برگ رای ملت ایران تیری به قلب دشمنان، بدخواهان و منافقان است


هر برگ رای ملت ایران تیری به قلب دشمنان، بدخواهان و منافقان است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: هر برگ رای ملت ایران تیری به قلب دشمنان، بدخواهان و منافقان است که آنها را خوار کرده و اقتدار، امنیت و مصونیت ایران اسلامی را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۲ اسفند حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه در شهر زهکلوت با اشاره به انتخابات، از امروز به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: امروز، روز تعیین سرنوشت، تجلی بصیرت و حماسه سازی ملت است، امروز ملت آگاه و حماسه آفرین ایران اسلامی برای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب با شرکت در انتخابات و رای دادن به نمایندگان اصلح، مجلسی قوی را تشکیل می‌دهد و امیدها و خیال پردازی های واهی بدخواهان، دشنمان و منافقان را بر باد داده، آنها را رسوا خواهد کرد و در نهایت جهان را به حیرت وا می دارد.

امام جمعه زهکلوت ابراز کرد: امروز ملت ایران با استعانت از خداوند متعال و اطاعت از رهبری فرزانه و با پیروی از مکتب شهدا برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران ثبت خواهدکرد.

وی تصریح کرد: هر برگ رای ملت ایران تیری به قلب دشمنان، بدخواهان و منافقان است که آنها را خوار کرده و اقتدار، امنیت و مصونیت ایران اسلامی را تقویت می کند.

حجت الاسلام بامری با بیان این مطلب که مجلس اصلح و قوی با انتخابات همراه با انتخاب قوی شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: انتخابات قوی یعنی حضور حماسی و دشمن شکن که امروز مردم در جای جای ایران آن را به نمایش می گذارند.

خطیب جمعه زهکلوت انتخابات قوی را جهادی عمومی برشمرد و افزود: انتخاباتی که امروز شاهد برگزاری آن هستیم مایه حفظ آبروی نظام و خنثی کننده نیت های شوم آمریکا و اسرائیل غاصب است، انتخابات مانند حصاری دور تا دور کشور کشیده می‌شود هر چقدر حضور در انتخابات بیشتر باشد مصونیت بخشی نیز بیشتر می شود.
وی بیان کرد: انتخاب قوی با انتخاب افراد مومن، شجاع وفادار به انقلاب و مردم، وظیفه شناس، کارآمد، با انگیزه، مستحکم در برابر دشمن وخوش سابقه تحقق پیدا می کند و به فضل خداوند ملت ایران امروز این مهم را محقق خواهد کرد.

حجت الاسلام بامری با اشاره به این که نتیجه انتخابات هر چه باشد، پیروز انتخابات ملت ایران است، اضافه کرد: فردای انتخابات، شنبه مهربانی و بردباری است بنابرایت باید اولین تشکر را از مردم و دومین تشکر را از کاندیدا و نامزدهای نمایندگی مجلس کرد.

امام جمعه زهکلوت ابراز کرد: تبریک گفتن کاندیدای انتخاب نشده به نامزدهای منتخب یک رفتار بسیار زیبا، پسندیده و نجیبانه است که ان شاءالله این مهم مورد توجه کاندیدا هست.

وی خطاب به نامزدهایی که منتخب می شوند، ضمن توصیه خاطرشان کرد: کاندیدای منتخب، نماینده همه مردم است، باید خود را منتخب مردم بداند و اولین وظیفه اش پس از زمان پذیرش رسمی مسئولیت، باید تلاش بی وقفه به منظور رفع مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام بامری ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام باقر علیه السلام، گفت: حیات امام باقر علیه السلام سراسر از تلاش های این بزرگوار برای ایجاد انقلابی توحیدی و تشکیل حکومت علوی است.

خطیب جمعه زهکلوت با بیان این مطلب که اولین و مهمترین فعالیت ائمه اطهار علیهم السلام جایگزینی فرهنگ اصیل اسلامی و واقعی در ذهن مردم بود، اضافه کرد: اولین اقدام ائمه اطهار علیهم السلام مبارزه فرهنگی است، بدین معنا که با تغییر ذهنیت مردم و فرهنگ حاکم بر ذهن های آنها، راه را بر طاغوت و شیاطین ببندند.

وی بیان کرد: یکی از تلاش های امام باقر علیه السلام با ایجاد تشکلّ شبکه سازی کرد یعنی شاگردانی تربیت کرد و آنها را به هم وصل کرد و در سرتاسر دنیای اسلام به عنوان نائبان و وکلای خود گمارد.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: این سازماندهی توسط امام علیه السلام بسیار مهم است زیرا افراد کاردان و متخصص را در عرصه تبلیغ و ترویج دین برای حفظ مسیر انتخاب کرد.

امام جمعه زهکلوت وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را راز نامه و منشور مکتب سلیمانی خواند و افزود: هدف اصلی این وصیت نامه پیروی از بزرگترین فردی است که در این وصیت نامه مخاطب قرار داده نشده است و آن حضرت امام خامنه ای عزیز است.

وی اضافه کرد: حاج قاسم که جان خود را فدای مردم کرد در این منشور و رازنامه، راز سلیمانی بودن را در اطاعت از رهبری می داند بنابراین پرتکرارترین واژه ها در این وصیت نامه درباره رهبری است.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: عصاره عمر انسان های فرهیخته را می توان در وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی جستجو کرد، وصیت نامه شهید سلیمانی نقشه راهی است که ما را به سمت مطلوب هدایت می کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟