فردای انتخابات رفاقت جای رقابت را بگیرد


فردای انتخابات رفاقت جای رقابت را بگیرد

امام جمعه رشت از مردم و کاندیداها خواست از فردا به جای رقابت فضای رفاقت را در جامعه حاکم کنند و گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر شاهد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه بودیم که نویدبخش انتخابات پرشور و گسترده است.

فردای انتخابات رفاقت جای رقابت را بگیرد

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ امام جمعه رشت امروز، دوم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره اتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مردم افرادی را به مجلس بفرستند که شجاع باشند و از آمریکا نترسند.

وی از مردم خواست به شاخص‌های انتخاب اصلح در کلام رهبر انقلاب توجه کنند و افزود: ملت ایران در طول 41 سال گذشته همواره حضوری آگاهانه و دشمن‌شناسانه در صحنه‌های نظام به ویژه عرصه انتخابات داشته و موجب شگفتی جهانیان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در برابر نظام سلطه و ابرقدرت‌ها دانست و گفت: مردم ایران هرگز از آمریکا نخواهند ترسید به زودی سلطه‌گران باید پاسخ جنایت خود در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را بدهند.

امام جمعه رشت پیام حضور میلیونی ملت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت را عدم علاقمندی به مذاکره با آمریکا و اروپا دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها یزید زمان هستند و مردم ایران هرگز با دشمنان خود گفتمان نخواهند داشت.

وی از مردم و کاندیداها خواست از فردا به جای رقابت فضای رفاقت را در جامعه حاکم کنند و گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر شاهد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه بودیم که نویدبخش انتخابات پرشور و گسترده است.

آیت‌الله فلاحتی از افزایش نرخ تورم به 37 درصد ابراز گلایه کرد و متذکر شد: این نرخ نشان‌دهنده کاهش قدرت خرید مردم است و لذا مسئولان توجه ویژه‌ای به بازار و قیمت‌ها داشته باشند تا مردم انقلابی و همیشه در صحنه ما متحمل سختی بیشتر نشوند.

وی بیان تاریخ را یکی از راهکارهای تربیتی در اسلام دانست و خاطرنشان کرد: والدین باید از زبان قصه‌گویی برای تربیت فرزندان استفاده کنند و زمینه آشنایی آنان را با تجربیات گذشتگاه فراهم آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان همچنین به دیدار مداحان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد:‌ مقام معظم رهبری در این دیدار بر سبک زندگی اسلامی در بخش‌های ازدواج و تشکیل خانواده و فرزندآوری تاکید فرمودند و از مداحان خواستند محتوای کار خود را به این سمت ببرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود آمریکا به موضوع گورهای دسته‌جمعی غزه+ جزئیات