20 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان


20 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 20 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات در سراسر این استان پهناور هستند.

سردار سرتیپ محمد قنبری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای زاهدان، افزود: ۲۰ هزار نیروی پلیس مسوولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارند که از این تعداد هفت هزار نفر به صورت مستقیم امنیت صندوق های رأی را تامین می کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش همه نیروهای امنیتی و دستگاه های مربوطه، خوشبختانه تا کنون هیچگونه مورد امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: راهبرد ناجا در انتخابات، «امنیت و مشارکت» است و کارکنان انتظامی نیز با تأمین امنیت انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای پلیس در نقاط مختلف استان و استقرار نیروها و امکانات لازم، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس از ابتدای فعالیت‌های تبلیغاتی تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان مشاهده نشده است.

استان سیستان و بلوچستان با ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور دارای ۲۰ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است.

هم اینک ۶۲ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابیه این استان در حال رقابت انتخاباتی برای بدست آوردن هشت کرسی مجلس یازدهم هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

10 درصد رانندگان سیستان و بلوچستان رفتار پر خطر دارند