برونو فرناندز: یکی از هواداران کریستیانو رونالدو هستم؛ پس از انتقال به منچستریونایتد با ارسال پیامی از او تشکر کردم


برونو فرناندز: یکی از هواداران کریستیانو رونالدو هستم؛ پس از انتقال به منچستریونایتد با ارسال پیامی از او تشکر کردم

هافبک پیشین اسپورتینگ لیسبون در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن یونایتد گفت می‌خواهد به موفقیت‌هایی شبیه به...

طرفداری- برونو فرناندز پس از انتقال خود به منچستریونایتد، از کریستیانو رونالدو تشکر کرده است.

به گزارش سایت گل، فرناندز که در ژانویه 2020 به اولدترافورد نقل مکان کرد، خیلی زود به یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیمش تبدیل شده است. او پیش از این گفته بود دوران موفقیت آمیز رونالدو در انگلیس محرک او برای این انتقال بوده است و این بار در مصاحبه دیگری توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه کرد.

من از هواداران کریستیانو رونالدو هستم و او بازیکنی است که همیشه کارش را دنبال کرده‌ام. وقتی کریستیانو به اینجا آمد، سال‌های خوبی را سپری کرد و به موفقیت‌های زیادی رسید. به همین خاطر من هم رویای بازی کردن در اینجا را داشتم و از این بابت که رویای کودکی‌ام محقق شده‌ است، خوشحالم. به نظرم هر بازیکنی که به منچستریونایتد می‌پیوندد، خواهان کسب تمامی عناوین است؛ می‌خواهم در هر عرصه‌ای که منچستریونایتد در آن رقابت می‌کند به قهرمانی برسم. من بازیکن جاه طلبی هستم که به دنبال موفقیت است و می‌خواهم در تمامی مسابقات‌مان در کل رقابت‌ها برنده شویم.

هافبک تیم ملی پرتغال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

قبل از آمدن به اینجا با رونالدو حرف نزدم ولی پس از آن چرا. برخی در مورد من از کریستیانو سوال کردند؛ این که چه بازیکنی هستم و شخصتی من چگونه است. می‌دانم که از من تعریف کرد و حرف‌های خوبی زد، به همین خاطر جهت تشکر از او، پیامی برایش فرستادم.

او در ادامه افزود:

من بازیکنی هستم که انتظارات بالایی از خودم دارم و همیشه می‌خواهم بهتر کار کنم. به همین خاطر صرف نظر از رقم انتقالم، به دنبال این بودم که پیشرفت کنم و بازیکن بهتری شوم.

یونایتد در بازی بعدی، روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر برابر واتفورد قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات