پلیس همدان با عاملان نشر اخبار کذب درباره کرونا برخورد می‌کند


پلیس همدان با عاملان نشر اخبار کذب درباره کرونا برخورد می‌کند

همدان - ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان عاملان نشر اکاذیب در فضای مجازی را شناسایی کرده و با تشویش کنندگان اذهان عمومی برخورد می‌شود.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برخی از افراد با بهره گیری از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار اخبار کذب و ناصحیح درباره ویروس کرونا کرده که موجب التهاب در جامعه می شوند.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان با دقت فضای مجازی را رصد کرده و با افرادی که در زمینه این ویروس اقدام به بزرگنمایی وضعیت جامعه می کنند طبق قانون برخورد صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: مواردی از نشر اخبار نادرست درباره ویروس کرونا در فضای مجازی، کانال ها و گروه های شبکه اجتماعی مشاهده شده بود که به دنبال تذکر پلیس فتا همدان این مطالب خلاف واقع حذف شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با توجه به اینکه مدیران این کانال ها از روی ناآگاهی و سهل انگاری اقدام به نشر این مطالب کرده و پس از تذکر پلیس فتا مطالب را سریع حذف کردند برای کسی پرونده ای تشکیل نشد.

وی تاکید کرد: آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه ویروس کرونا باید تنها از طریق مراجع مسوول به ویژه مسوولان مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو