گلکسی A21 سامسونگ با نمایشگر حفره دار و چهار دوربین روانه بازار می شود


گلکسی A21 سامسونگ با نمایشگر حفره دار و چهار دوربین روانه بازار می شود

رسانه کلیک – به تازگی رندرهایی از گلکسی A21 سامسونگ منتشر شده که تفاوت هایی با رندرهای پیش از این منتشر شده دارد. جدیدترین رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A21 سامسونگ نشان دهنده نمایشگر حفره دار و وجود چهار دوربین پشتی در این گوشی هستند. هفته گذشته نیز رندرهایی از گوشی های گلکسی A11 […] نوشته گلکسی A21 سامسونگ با نمایشگر حفره دار و چهار دوربین...

رسانه کلیک – به تازگی رندرهایی از گلکسی A21 سامسونگ منتشر شده که تفاوت هایی با رندرهای پیش از این منتشر شده دارد.

جدیدترین رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی A21 سامسونگ نشان دهنده نمایشگر حفره دار و وجود چهار دوربین پشتی در این گوشی هستند.

هفته گذشته نیز رندرهایی از گوشی های گلکسی A11 و گلکسی A41 در اینترنت منتشر شد که نشان دهنده طراحی این گوشی ها هستند. به تازگی نیز رندرهایی از یکی دیگر از اعضای خانواده گلکسی A یعنی گلکسی A21 سامسونگ منتشر شده است. پیش از این نیز رندرهایی از این گوشی برای اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته منتشر شده بود که نشان دهنده نمایشگری با ناچ قطره ای و دوربین سه گانه ای در پشت آن بود. با این حال رندرهایی که به تازگی از این گوشی منتشر شده اند، نشان دهنده طراحی متفاوتی از این گوشی هستند.

گلکسی A21 سامسونگ با نمایشگر حفره دار و چهار دوربین روانه بازار می شوداین رندرهای جدید نشان دهنده نمایشگر Infinity – O هستند که دارای حفره و حاشیه های ضخیمی است که در سمت چپ قسمت بالایی گوشی قرار دارند و دوربین سلفی گوشی نیز زیر آن واقع شده است. در قسمت پشتی گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که در سمت چپ آن چهار دوربین به صورت عمومی زیر همدیگر قرار گرفته اند.

گلکسی A21 سامسونگ با نمایشگر حفره دار و چهار دوربین روانه بازار می شودسایر تصاویر منتشر شده نیز نشان دهنده آن هستد که دکمه ولوم و پاور در سمت راست گوشی هستند اما درگاه USB و جک ۳.۵ میلی متری هدفون این گوشی زیر آن قرار دارند.

سامسونگ هنوز جزئیات دقیق تری از این گوشی میان رده مننشر نکرده است، اما شایعات حاکی از این هستند که این گوشی دارای پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی است. نمایشگر این گوشی نیز آمولد با وضوح HD+ بوده و مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


60 درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند