محصولات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال در اروندکالا


محصولات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال در اروندکالا

اگر تا به حال محصولات خوراکی و بهداشتی را به صورت اینترنتی خریده باشید احتمالا با فروشگاه اینترنتی اروندکالا آشنایی داشته باشید. اروندکالا حدود پنج سال است که در زمینه محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی فعالیت دارد.

ویژگی بارز فروشگاه اینترنتی اروندکالا نسبت به دیگر فروشگاههای اینترنتی درج تاریخ انقضای به صورت آنلاین در وب سایت ، اپلیکیشن و همچنین عکسبرداری اختصاصی از محصولات و جزییات آنهاست.

اروند کالا همچنین بخش اعظمی از محصولات خود را به محصولات مراقبت از پوست و مو اختصاص داده است. شما برای خرید شامپو، صابون و شامپو بدن ، اسپری خوشبو کننده ، کرم و روغن مو ، ماسک و تونیک مو ، لوازم آرایش و زیبایی و لوازم بهداشت دهان و دندان ، انواع شوینده و خوشبو کننده محیط ، انواع عطر و ادکلن … میتوانید به اروند کالا مراجعه کنید.

محصولات ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال در اروندکالا

محصولات ضدعفونی کننده و بهداشتی در اروندکالا

همانطور که گفته شد اروندکالا از دیرباز در زمینه محصولات بهداشت و سلامتی فعالیت داشته است. با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا برای کشور ایجاد کرده است و نیاز هموطنان گرامی به محصولات ضدعفونی کننده و بهداشتی ، اروندکالا سعی در سرعت بخشیدن به تامین و ارسال این محصولات به سراسر کشور داشته و همچنین محصولات جدیدی مانند ژل های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال که در شرایط کنونی مورد نیاز مشتریان است و بسیار کمیاب شده را در اسرع وقت تامین و ارسال کرده است.

همچنین برای آگاهی بخشی بیشتر به مشتریان محترم در زمینه بیماری های عفونی و تنفسی و نحوه پیشگیری، اروندکالا به همراه هر سفارش یک کاتالوگ از راهها و روش های پیشگیری از بیماری کرونا ارسال میکند.

برنامه موبایل اروندکالا برای اندروید و iOS

برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا وارد شوید ، با ورود به این صفحه شما میتوانید به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنید و یا از طریق کافه بازار یا مایکت اقدام به نصب کنید.

برای کاربران پلتفرم iOS اروندکالا را نیز میتوانید از طریق ای‌اپس یا اناردونی دانلود بفرمایید.

لازم به ذکر است که در اروندکالا تمامی سفارشات بالای صد هزار تومان همواره به صورت رایگان ارسال می گردد.

2121

کد خبر 1362400

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند