ثبت نام الکترونیکی کارت شهروندی در قشم


ثبت نام الکترونیکی کارت شهروندی در قشم

قشم- ایرنا- با هدف کاهش مراجعات حضوری برای کنترل بهتر و مقابله با شیوع کرونا ویروس، ثبت نام کارت شهروندی قشم در جزیره به صورت الکترونیکی ممکن شد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همچنین از این پس تمام مراحل تمدید کارت‌های شهروندی قشم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

محمدرضا عباسی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجله به وبسایت http://citizen.qeshm.ir در جریان اعتبار عضویت شهروندی و همچنین آمار مربوط به تردد در بنادر لافت و پل قرار بگیرند.

وی ادامه داد: شهروندان قشمی همچنین می‌توانند برای درخواست عضویت باشگاه شهروندی و همچنین تمدید عضویت در این باشگاه اقدام کنند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: قشموندان در پایان باید برای تاییدیه مدارک و امضای نهایی به واحد امور شهروندی سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه ‌کنند.

در استان هرمزگان، تاکنون جواب آزمایش کرونا برای ۶۹ نفر مثبت بوده که هفت نفر فوت کرده اند، ۱۶ نفر بستری هستند و ۴۶ نفر مرخص شده‌اند.

آمار مبتلایان به کرونا در بندرعباس مرکز استان هرمزگان ۳۵ نفر، قشم ۱۱، کیش ۱۲، پارسیان و رودان هر کدام ۲، بندرلنگه ۳ ، بستک، حاجی آباد، جاسک و میناب یک نفر اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها