اولویت های جدید حج 99 فراخوانده شدند / پرداخت الکترونیکی


اولویت های جدید حج 99 فراخوانده شدند / پرداخت الکترونیکی

شفقنا- سازمان حج و زیارت، اولویت های جدید حج 99 را فراخواند و اعلام کرد: هزینه حج، الکترونیکی پرداخت شود. به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی ـ سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ با اشاره به پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام اولویت های حج 99 اعلام کرد: طبق اطلاعیه قبلی […]

اولویت های جدید حج 99 فراخوانده شدند / پرداخت الکترونیکی

شفقنا- سازمان حج و زیارت، اولویت های جدید حج ۹۹ را فراخواند و اعلام کرد: هزینه حج، الکترونیکی پرداخت شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی ـ سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ با اشاره به پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام اولویت های حج ۹۹ اعلام کرد: طبق اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام از متقاضیان حج ۹۹، اولویت های ذخیره برای نام نویسی فراخوانده شدند.

وی افزود: فرآیند ثبت نام از اولویت های ذخیره از چهارشنبه، ۲۱ اسفند ماه فعال شده و دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ می توانند به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه و کاروان هایی که ظرفیت خالی دارند را انتخاب کنند.

سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت یادآور شد: برای نام نویسی و انتخاب کاروان لازم نیست به دفاتر زیارتی مراجعه شود، متقاضیان می توانند بعد از نام نویسی به صورت غیر حضوری، با هماهنگی قبلی با مدیر کاروان نسبت به تحویل مدارک اقدام و ثبت نام خود را قطعی کنند. تمام فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ اعم از انتخاب کاروان ها، ثبت نام و پرداخت مرحله اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.

او ادامه داد: در سامانه https://reserve.haj.ir گزینه منوی پرداخت الکترونیکی وجود دارد که متقاضیان را از مراجعه به بانک بی نیاز می کند.

رضایی تاکید کرد: افرادی که قصد نام نویسی دارند حتما باید اطلاعات خود را در این سامانه بروزرسانی کرده باشند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات