طرح پایش و پیشگیری از ویروس کرونا در پادگان ابوذر اجرا شد


طرح پایش و پیشگیری از ویروس کرونا در پادگان ابوذر اجرا شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده تیپ 71 پیاده مکانیزه ارتش در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب از اجرای طرح پایش و پیشگیری از ویروس کرونا توسط گروه پزشکی و ایمنی تیپ 71 پیاده مکانیزه ارتش در این پادگان خبرداد.

سرهنگ جلیل شاطری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح توسط گروه پزشکی و ایمنی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش در پادگان ابوذر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ صیانت سلامتی مردم در روستای داربلوط بخش قلعه شاهین سرپل ذهاب انجام شد.

وی اظهار داشت: این طرح شامل تب سنجی، مشاوره، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص اقدام های پیشگیرانه از مبتلا شدن به ویروس کرونا است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر عمومی شهرستان با همکاری دیگر نیروهای نظامی و شهرداری به خصوص تیپ ۷۱ صاحب الزمان(عج) ارتش از دیگر اقدام های مهمی است که برای پاکسازی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد داشت.

سرهنگ شاطری اضافه کرد: با همت فرماندهی نزاجا تعداد ۲۰ دستگاه چرخ خیاطی به عوامل و مجموعه کارگاه خیاطی تیپ ۷۱ پادگان ابوذر واگذار شده و برای کمک به هم نوعان و شهروندان خود اقدام به تولید ماسک های بهداشتی کردند.

وی ضدعفونی و پاکسازی منازل جانبازان ضایعه نخایی شهرستان سرپل ذهاب با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدام های تیپ ارتش برای مهار کرونا نام بُرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن ۲۰ نفر، آمار مبتلایان این استان به ۷۹ نفر رسید.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز پنجشنبه ( ۲۲ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۸۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۸۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۸ نفر بیمار مشکوک‌ به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۷۹ کرمانشاهی به کرونا مبتلا شده اند که هشت نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
شکیبا اعلام کرد: شهرستان های سنقر، کنگاور و اسلام آبادغرب وضعیت مطلوبی ندارند و امیدواریم با رعایت مردم شاهد شرایط بهتری باشیم.
وی عنوان کرد: هم اکنون ۳۴ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام آبادغرب، ۱۳ بیمار در سنقر، ۱۱ بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۶ بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و ۲ نفر در سرپل‌ذهاب بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند