پاور بانک بی‌سیم شیائومی در تاریخ 16 مارس رونمایی می‌شود


پاور بانک بی‌سیم شیائومی در تاریخ 16 مارس رونمایی می‌شود

رسانه کلیک – سری Note 9 رد می در تاریخ 12 مارس در کشور هند رونمایی شد. اکنون نیز شیائومی به عنوان شرکت آن، خبر از عرضه محصول جدیدی در تاریخ 16 مارس می‌دهد. از محصول جدید شیائومی اطلاعات دقیقی در دست نیست اما ویدئوی منتشر شده در صفحه توییتر این شرکت که با عنوان […] نوشته پاور بانک بی‌سیم شیائومی در تاریخ 16 مارس رونمایی می‌شود اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – سری Note 9 رد می در تاریخ ۱۲ مارس در کشور هند رونمایی شد. اکنون نیز شیائومی به عنوان شرکت آن، خبر از عرضه محصول جدیدی در تاریخ ۱۶ مارس می‌دهد.

از محصول جدید شیائومی اطلاعات دقیقی در دست نیست اما ویدئوی منتشر شده در صفحه توییتر این شرکت که با عنوان «استفاده با یک سیم کمتر»، به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند تا از یک پاور بانک قدرتمند بی‌سیم رونمایی کنند.

این فیلم ۶ ثانیه نمادی از شارژ شدن را نشان می‌دهد که با نقاط مرتب شده در یک دایره در اطراف آن روشن می‌شود. پس احتمالا محصولی که قرار است رونمایی شود، باید کاری را با شارژ انجام دهد.

پاور بانک بی‌سیم شیائومی در تاریخ 16 مارس رونمایی می‌شودالبته این محصول جدید می‌تواند یک شارژر بی‌سیم نیز باشد. در هر صورت، هرچه که باشد طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...