پذیرایی اتوبوس ها معمولا چگونه است؟


پذیرایی اتوبوس ها معمولا چگونه است؟

اگر چند بار با اتوبوس سفر کرده باشید قطعا با طریقه پذیرایی در آنها آشنا هستید. در زمان سوار شدن به اتوبوس معمولا بسته هایی بین تمام مسافران توزیع می شود که شامل یک لیوان یک بار مصرف، یک بسته بسکویت یا کیک و گاها یک پاکت کوچک آب میوه می باشد. محتویات این بسته ها با توجه به نوع اتوبوس ها متفاوت است.

پذیرایی در اتوبوس های تهران

تمامی اتوبوس ها در هر مسیر و هر استانی موظف هستند در زمان اختصاص داده شده برای نهار، شام و یا صبحانه در بین راه و در کنار رستوران ها توقف کنند تا مسافران علاوه بر یک استراحت کوتاه مدت به صرف غذا بپردازند. هزینه خرید غذا بر عهده خود مسافر می باشد. به تازگی خبری مبنی بر ارائه غذای گرم به مسافرین برون شهری از سوی مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان تهران منتشر شد. این طرح در حال حاضر تنها برای استان تهران و پایانه بیهقی قابل اجرا می باشد. منوی آزاد در اختیار مسافران قرار می گیرد و از آنها با غذای گرم و نوشیدنی پذیرایی می شود.

بلیط اتوبوس کرمان

پذیرایی اتوبوس ها معمولا چگونه است؟

کرمان از پهناورترین شهرهای کشور عزیزمان ایران است که آب و هوایی تقریبا کویری دارد. عوامل متعددی وجود دارد که افراد این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند از جمله برخی آثار باستانی و تاریخی که قدمتی هزاران ساله دارند. گنبد هشت ضلعی جبلیه مربوط به دوره ساسانیان، مسجد جامع ملک مربوط به دوره سلجوقیان، مجموعه پنجعلی خان مربوط به دوره صفویه، مسجد مظفری مربوط به دوره آل مظفر و باغ های زیبای آن از جمله: باغ شاهزاده ماهان، فتح‌آباد، نظر و سایر باغ ها از جاذبه های گردشگری و طبیعی این شهر به حساب می آیند.

در هر استانی از کشور که هستید می توانید به سادگی بلیط اتوبوس کرمان را تهیه کنید. پیش از اینکه سایت ها شروع به عرضه بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس کنند مسافرین مجبور بودند به پایانه ها یا دفاتر فروش مراجعه کنند و بلیط را حضوری بخرند. در عصر حاضر شما قادرید که در منزل خود بنشید و از طریق یک سایت معتبر اقدام به خرید اینترنتی بلیط نمایید. اگر از یک شهر دور می خواهید به کرمان سفر کنید بلیط اتوبوس های VIP را خریداری کنید که تا مقصد در آرامش باشید و لذت سفر را بچشید.

بلیط اتوبوس اصفهان

پذیرایی اتوبوس ها معمولا چگونه است؟

می دانید که اصفهان مهد تمدن و تاریخ ایران است و همه روزه مسافرین زیادی در حال رفت و آمد به این استان پرشکوه هستند. کلانشهر اصفهان مقصد گردشگری بسیاری از افراد در ایام تعطیل سال است. مکان های تاریخی فراوانی که در این شهر وجود دارند، بارزترین علت برای سفر به اصفهان تلقی می شوند. آثار تاریخی زیادی در این شهر به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.

سی و سه پل مربوط به دوره صفویه، کاخ عالی قاپو مربوط به دوره شاه عباس، مسجد جامع اصفهان که ساخت آن به قرن دوم هجری بر می گردد ومسجد شیخ لطف الله مربوط به دوره صفوی همگی قسمت کوچکی از زیبایی های این شهر هستند. بازارهای قدیمی این شهر از جمله بازار اصفهان که بزرگترین بازار خاورمیانه شناخته می شود و بازار قیصریه اصفهان که مربوط به عصر صفویه است از سایر مکان های خارق العاده اصفهان به شمار می آیند. شما می توانید بلیط اتوبوس اصفهان را برای یک سفر کم هزینه از سایت ها و یا حتی از طریق اپلیکیشن های فروش بلیط، به صورت اینترنتی خریداری کنید.

بلیط اتوبوس مشهد

مشهد از شهرهای بزرگ و پر جمعیت کشور به شمار می رود که به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) همه روزه میزبان تعداد زیادی زائر از سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه است. اما تنها بارگاه ملکوتی امام هشتم باعث افزایش تردد به این استان نشده بلکه مکان های دیدنی و تاریخی مشهد نیز موجب گردشگر پذیر بودن آن شده است. آرامگاه هایی همچون آرامگاه نادرشاه افشار، خواجه ربیع از دوره صفویه و آرامگاه شاعر ابوالقاسم فردوسی از جاذبه های گردشگری این استان به شمار می روند.

مشهد شهرهای زیبا و فوق العاده خاص دیگری هم دارد که باعث شده خیلی از افراد تنها برای بازدید از آنها به این استان سفر کنند مانند شاندیز و طرقبه یا چالیدره. پارک کوهسنگی و پارک بزرگ ملت نیز از معروف ترین پارک های این شهر هستند که دیدن از آنها خالی از لطف نیست. برای تهیه بلیط اتوبوس مشهد شما می توانید از طریق وب سایت ها اقدام کنید. از آنجا که مشهد مسیری پر تردد و شلوغ می باشد برای تهیه بلیط آن بهتر است از روزها قبل اقدام به رزرو نماید. سایت های فروش بلیط این قابلیت را دارند که از روزها و حتی ماه ها قبل ررزرو بلیط را در آنها انجام دهید.

بلیط اتوبوس رشت

پذیرایی اتوبوس ها معمولا چگونه است؟

رشت یکی از شهرهای استان بزرگ گیلان محسوب می شود. بیشتر مردم رشت به لهجه زیبای گیلکی صحبت می کنند که گفته می شود اغلب گیلک زبان های جهان در این شهر زندگی می کنند. با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خاص این منطقه، رشت یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان محسوب می شود. بیشترین فصلی که مسافران ترجیح می دهند به این شهر سفر کنند، فصل پاییز و بهار است زیرا این شهر آب و هوایی مدیترانه دارد و در ماه های تابستان شرجی و گرم بود و خیلی مطبوع نیست.

از امکان تاریخی این شهر می توانیم عمارت پست و تلگراف، ساختمان هتل ایران، خانه میرزا کوچک خان و آرامگاه آن، کتابخانه ملی و عمارت کلاه فرنگی را نام ببریم. بناهای متبرکه و زیارتی قدیمی زیادی هم در این شهر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد از جمله: مسجد حاج سمیع و مسجد حاج صمد خان که هردو مربوط به دوره قاجاریه می باشند، مسجد زرگران، مسجد بادی الله و مسجد گلشن. شما می توانید بلیط اتوبوس رشت را از مراکز فروش بلیط به صورت حضوری یا از روش مقرون به صرفه تر یعنی روش اینترنتی که شامل خرید از سایت ها یا خرید از اپلیکیشن ها می باشد، به صورت آنلاین خریداری کنید.

روش های خرید بلیط اتوبوس

با توجه به آنچه که تا کنون در موارد بالا به آنها اشاره کردیم حتما متوجه شده اید که برای خرید بلیط اتوبوس چندین راه در پیش رو دارید. اولین و بهترین راه خرید بلیط، مراجعه به وب سایت های فروش بلیط است که به صورت آنلاین و بدون واسطه قادر هستید که بلیط را در هر زمان و مکان خریداری کنید.

دومین راه حل این است که یکی از اپلیکیشن های فروش بلیط را بر روی گوشی های همراه نصب کنید و از آن طریق بلیط را به صورت اینترنتی رزرو و خریداری نمایید.

راه حل آخر این است که به یک دفتر فروش یا تعاونی مراجعه نموده و بلیط اتوبوس خود به هر مقصدی خریداری نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark