تلاش بسیجیان برای جبران خسران ناشی از کروناویروس در شیراز


تلاش بسیجیان برای جبران خسران ناشی از کروناویروس در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز به تلاش بسیجیان برای جبران خسران ناشی از شیوع کروناویروس در محدوده شمالغرب این کلانشهر خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 250 بسته معیشتی ویژه نیازمندان تامین شده است.

سرهنگ پاسدار عباس بنائی سه شنبه ۲۷ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: این بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال و با پشتیبانی قرارگاه شهید اسکندری و همراهی خیرین تامین شده و به تدریج بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون ریال است، گفت: این بسته‌ها بین نیازمندانی که به واسطه شیوع کروناویروس دچار خسارت شده‌اند، توزیع خواهد شد.

بنایی تاکید کرد که اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی در این روزهایی که کشور دچار بحران کروناویروس شده است، در ابعاد مختلف انجام شده و ادامه خواهد داشت.

این مقام نظامی در سپاه شیراز، نیک اندیشان و داوطلبان را بر همراهی گروه‌های جهادی و بسیجیان در مقابله با کروناویروس، دعوت به همکاری کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز نیز از توزیع ۱۷ سری جهیزیه در مناطق شمال غرب شیراز با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی شهید اسکندی، خیریه‌ها و بعضی خانواده‌های نیکوکار خبر داد و گفت: ارزش این کالاها ۱۷۰ میلیون تومان بوده است.

سروان پاسدار فرزاد محمدی یادآور شد: اقلام اهدایی شامل؛ یخچال، تلویزیون، گاز، ماشین لباس شویی و فرش ۶ متری بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری