تلاش 24 ساعته کارکنان صنعت برق در ایام نوروز


تلاش 24 ساعته کارکنان صنعت برق در ایام نوروز

توانیر: در ایام نوروز بیش از 20 هزار نفر از کارکنان صنعت برق شبانه روز فعالیت خواهند کرد تا برق مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

تلاش 24 ساعته کارکنان صنعت برق در ایام نوروزبه گزارش خبرگزاری صداو سیما و به نقل از توانیر، در آستانه فرا رسیدن سال نو و تعطیلات نوروز، توانیر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نفر از کارکنان صنعت برق به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند کرد تا برق مشترکان به صورت پایدار تامین شود.
دراین اطلاعیه آمده است:
تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکین عزیز بویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.
بیش از ۲۰ هزار نفر از کارکنان صنعت برق در ایام نوروز با انجام وظیفه ۲۴ ساعته، تأمین برق پایدار در سطح کشور را بر عهده دارند.
مشترکین برق می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی موجود و یا تماس تلفنی با مراکز اتفاقات برق در منطقه خود دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.
صورت حساب برق مصرفی مشترکین به روال گذشته، بصورت پیامکی برای آن‌ها ارسال می شود و یا از طریق درگاه‌های موجود قابل دریافت است.
برای آن دسته از کسب و کار‌های کوچک که درشرایط حاضر برای پرداخت قبوض خود مشکل دارند، تا اردیبهشت فرصت داده شده است.
باتوجه به اینکه تأمین برق پایدار منوط به پرداخت هزینه‌های برق مصرفی است از عموم مشترکین گرامی تقاضا دارد در خصوص پرداخت به موقع قبوض خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه زناشویی بر سلامت قلب موثر است