کودک سردشتی موفق به کسب نشان «آب‌بان» آذربایجان‌غربی شد


مهاباد- ایرنا- مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت گفت: «سوما نبی‌زاد»، کودک عضو این مرکز موفق به کسب نشان «آب‌بان» آذربایجان‌غربی شد.

رعنا خضرنیا روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه «آب‌بان» به منظور ارزش‌آفرینی برای کودکان و نوجوانان در بین اعضای سطح مراکز استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه به مساله کمبود و بحران آب، تهدید کشاورزی و حیات موجودات، معرفی رسالت آب‌بان(نگهبان و حافظ آب) در ایفای مسئولیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از منابع آب توجه شد.

وی بیان کرد: «نبی‌زاد» در این مسابقە از مرکز سردشت موفق به کسب نشان آب‌بان، لوح تقدیر و کارت هدیه از طرف اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت از شهریور سال ۱۳۷۹ فعالیت‌ خود را در این شهرستان آغاز کرد و اکنون اعضای آن به یکهزار و ۹۹۵ نفر رسیده و حدود ۱۱ هزار جلد کتاب در آن موجود است.

۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می‌کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به ۶۰ هزار عضو این نهاد خدمات ارایه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟