دانلود کرک DOOM Eternal + آپدیت و راهنمای اجرا


دانلود کرک DOOM Eternal + آپدیت و راهنمای اجرا

پس از اشتباهی که شرکت بتسدا در بازی Rage 2 مرتکب شد و فایل اجرایی بدون محافظ امنیتی بازی را در لانچر خود قرار داده بود، این‌بار همان اشتباه برای بازی DOOM Eternal تکرار شد و شما می‌توانید بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. با گیم‌شات در دانلود کرک DOOM Eternal و آموزش اجرای بازی همراه باشید. همان‌طور که اصلاع داشته‌اید این بازی از قفل محافطی دنوو...

پس از اشتباهی که شرکت بتسدا در بازی Rage 2 مرتکب شد و فایل اجرایی بدون محافظ امنیتی بازی را در لانچر خود قرار داده بود، این‌بار همان اشتباه برای بازی DOOM Eternal تکرار شد و شما می‌توانید بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. با گیم‌شات در دانلود کرک DOOM Eternal و آموزش اجرای بازی همراه باشید.

همان‌طور که اصلاع داشته‌اید این بازی از قفل محافطی دنوو استفاده می‌کند و در نسخه منتشر شده در شبکه استیم این امر گویای ماجرا است، اما در شبکه اختصاصی شرکت بتسدا این قضیه فرق می‌کند و فایل اجرایی بدون محافظت امنیتی به اشتباه در فایل‌های بازی قرار داده شده بود و با دسترسی به این فایل اجرایی بازی شما می‌توانید با جایگزینی این فایل با فایل اصلی محافظت شده بدون هیچ مشکلی بازی را اجرا کنید.

بازی DOOM Eternal را می‌توان یکی از بهترین بازی‌ها در سبک FPS دانست که هر بار با عرضه نسخه جدید آن هیجان بسیاری را در دل بازی‌باز به وجود می‌آورد. حال به نظر می‌رسد که این استودیو با جدیدترین ساخته‌اش یعنی بازی DOOM Eternal نیز قصد دارد که مرزهای عملکرد اجرایی را جابه‌جا کند. آید سافت‌ور هفته‌ی گذشته اعلام کرد که این عنوان می‌تواند با نرخ فریم 1000 بر ثانیه اجرا شود، اگرچه برنامه‌نویس ارشد «بیلی کان» (Billy Khan) اذعان داشت با بهترین تست کیت‌های بازی، نرخ فریم به 400 بر ثانیه می‌رسید. یکی از عواملی که بازیکنان پی‌سی را نسبت به عملکرد اجرایی DOOM Eternal هیجان‌زده می‌کند این است که این عنوان با موتور کاملاً جدید این استودیو یعنی id Tech 7 ساخته شده است.

جهت اجرای هرچه بهتر بازی لیست نرم‌افزارهای مورد نیاز در پایین آورده شده است و به شما پیشنهاد می‌شود آخرین نسخه از آن‌ها را دریافت و نصب نمایید. همچنین پیش از دانلود بازی سیستم مورد نیاز آن را با سیستم خودتان تطبیق دهید و آخرین نسخه از کرک DOOM Eternal را دریافت نمایید.

1. DirectX
2. Microsoft Visual C++
3. Microsoft .NET Framework
4. XNA Framework Redistributable
5. Microsoft Core XML Services (MSXML)
6. OpenAL
7. NVIDIA GeForce Driver
8. NVIDIA PhysX
9. NVIDIA GeForce Experience
10. AMD Crimson Driver
11. VIA High Definition Audio
12. Realtek High Definition Audio
13. RuntimePack

حداقل سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: 64-bit Windows 7 / 64-Bit Windows 10

پردازنده: Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better

حافظه رم: 8GB RAM

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) or AMD Radeon R9 280(3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB), RX 470 (4GB)

شبکه اینترنت: اتصال پهنای باند اینترنت

فضای خالی مورد نیاز: 50 گیگا‌بایت

یادداشت‌های اضافی: ( 1080p / 60 FPS / Low Quality Settings )

سیستم پیشنهادی توصیه شده:

سیستم عامل: Windows 10-64 bits

پردازنده: Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better

حافظه رم: 8GB RAM

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 (8GB)

شبکه اینترنت: اتصال پهنای باند اینترنت

فضای خالی مورد نیاز: 50 گیگا‌بایت

یادداشت‌های اضافی: ( 1080p / 60 FPS / High Quality Settings ) – *روی کارت‌های NVIDIA GTX 970 کیفیت بافت باید روی Medium تنظیم شود

نکته: دوستان عزیز توجه داشته باشید برای اجرای بازی فقط و فقط باید از فایلی که در زیر برای دانلود قرار داده می‌شود استفاده کنید. این فایل اجرایی دستکاری شده است و هنگام اجرای بازی از شما درخواست استفاده از اکانت بتسدا را نمی‌کند. این فایل توسط من تست شده و هیج مشکلی ندارد. در ضمن حتما و حتما درایور کارت گرافیک خود را به آخرین نسخه موجود بروز رسانی کنید تا از کرش کردن بازی جلوگیری کنید.

دانلود کرک DOOM Eternal به صورت جداگانه

رمز: www.gameshot.co

دانلود کرک DOOM Eternal + آپدیت و راهنمای اجرادانلود کرک DOOM Eternal + آپدیت و راهنمای اجرا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال