اعزام تیم‎های امداد سیلاب به 6 شهرستان در خراسان رضوی


اعزام تیم‎های امداد سیلاب به 6 شهرستان در خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در پی ورود سامانه بارشی و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق استان، تیم‎های امداد سیلاب به 6 شهرستان خراسان رضوی اعزام شدند.

اسماعیل بهمن‎آبادی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بر اساس گزارش‎های اعلام شده تا ساعت 9 صبح پنجم فروردین‎ماه بردسکن، تایباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه، رشتخوار و کاشمر از جمله شعب درگیر سیلاب هستند.

وی ادامه داد: بر اثر بارش باران‎های شدید در شب گذشته شهرستان‏‌های بردسکن، کاشمر، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد و رشتخوار دچار سیل شدند که بلافاصله، 10 تیم امداد و نجات هلال‌احمر به ظرفیت 35 نفر از مرکز استان و سایر شعب به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

وی مطرح کرد: در مجموع تاکنون تیم‎های امداد و نجات سیلاب به 69 نفر حادثه دیده در 11 روستا و دو منطقه شهری که درگیر سیلاب بوده‎اند، امداد رسانی کردند؛ همچنین در 18 باب منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و دو خانوار اسکان اضطراری داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در این عملیات امداد رسانی یک آمبولانس، یک خودروی نجات و پنج خودروی کمک‌دار سبک و 5 دستگاه موتور پمپ به کارگیری شدند، ادامه داد: در محور کاشمر به خلیل‎آباد کیلومتر یک شهرستان خلیل‎آباد به روستای مزده به دلیل آبگرفتگی روستا 16 نفر حادثه دیدند.

وی همچنین گفت: در محور فرعی بردسکن به سبزوار به سمت روستای سنگ‌پیر نیز یک دستگاه خودرو به همراه سرنشینان در سیلاب گرفتار شدند که دو نفر دچار حادثه شدند.

بهمن‎آبادی اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت جوی اخذ شده از شعب استان، ادامه بارندگی در شهرستان‎های بجستان، تایباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه،جوین، خواف، خوشاب، قوچان، کلات، فریمان، مشهد، چناران، سرخس و مه‌ولات گزارش شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...