کرونا در فنلاند؛ 800 مبتلا و 3 قربانی/ قرنطینه هلسینکی و توابع آن


کرونا در فنلاند؛ 800 مبتلا و 3 قربانی/ قرنطینه هلسینکی و توابع آن

شفقنا- موارد ابتلا به ویروس کرونا در فنللاند به 800 نفر رسید و تا کنون مرگ 3 نفر تایید شده است آمار نشان می دهد 88 مورد جدید ابتلا در فنلاند از روز سه شنبه ثبت شده است . به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اوله فنلاند، با توجه به افزایش آمار مبتلایان، قرنطینه منطقه اووسیمای فنلاند از […]

کرونا در فنلاند؛ 800 مبتلا و 3 قربانی/ قرنطینه هلسینکی و توابع آن

شفقنا- موارد ابتلا به ویروس کرونا در فنللاند به ۸۰۰ نفر رسید و تا کنون مرگ ۳ نفر تایید شده است آمار نشان می دهد ۸۸ مورد جدید ابتلا در فنلاند از روز سه شنبه ثبت شده است .

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اوله فنلاند، با توجه به افزایش آمار مبتلایان، قرنطینه منطقه اووسیمای فنلاند از جمعه ۲۷ مارس آغاز می شود.
این منطقه شامل پایتخت هلسینکی است و تقریباً حدود یک سوم جمعیت فنلاند یعنی ۱.۷ میلیون نفر را در خود جا داده است و تا کنون بیش از نیمی از آمار مبتلایان به کرونا از این منطقه بوده اند. بر این اساس ارتش هم برای اعمال محدویت ها در تردد ها به کمک پلیس می آید.
بنابراین گزارش، برخی کارشناسان بر این باورند که فنلاند به اندازه کافی برای اپیدمی کرونا آماده نشده بوده است. در یک نظر سنجی ۴۶ درصد پاسخ دهندگان معتقدند که دولت محدودیت های سخت تری باید اعمال کند.
در فنلاند علاوه بر تعطیلی مدارس، کلیه رستوران ها و کلوب ها نیز تا پایان ماه می تعطیل شده اند، اما تحویل و سرویس غذای آماده مجاز است.
به گفته نخست وزیر سانا مارین در صورت تغییر شرایط موجود ممکن است محدودیت ها زودتر از این پایان یابد.
گفتنی است، برخی فروشگاههای موارد غذایی با نصب محافظ شیشه ای در قسمت صندوق فروش تلاش می کنند تا از کارمندان و ازمشتریان در برابر انتقال ویروس کرونا محافظت کنند.

اصل خبر را در اوله فنلاند ببینید .

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین تفاهمات مابین انجمن شرکت های پرداخت الکترونیک و انجمن علمی تجارت الکترونیک