اعلام راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا از بلندگوهای مساجد هند


اعلام راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا از بلندگوهای مساجد هند

مساجد ایالت «کارناتاکا» هند دستورالعملی را دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه روزی چهار بار اقدامات مورد نیاز برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا را از بلندگوهای خود اعلام کنند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «uniindia»، مدیر امور اجرایی اداره وقف در ایالت «کارناتاکا» هند از مساجد این ایالت خواست تا از بلندگوهای خود برای آگاهی دادن به مردم درباره ویروس کرونا و راه های مقابله با آن استفاده کنند.

کمیته های مساجد در سراسر این ایالت دستور العملی را دریافت کرده اند مبنی بر اینکه روزی چهار بار اقدامات مورد نیاز برای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا را از بلندگوهای خود اعلام کنند.

اداره وقف ایالت «کارناتاکا» تاکید کرد که مساجد می توانند نقش مهمی در آگاه کردن مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند.

مساجد در هند هم مانند مساجد در همه کشورهای جهان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند.

متولیان مساجد در هند نمازهای جمعه و نمازهای جماعت را لغو کرده و از مسلمانان درخواست کرده اند تا از دستور العمل های دولت در خصوص قرنطینه ملی به منظور مقابله با کرونا پیروی کنند.

با این وجود پیش از این نیز اعلام شده بود که بلندگوهای مساجد در هند نباید خاموش شوند و باید صدای اذان از این بلندگوها پخش شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری