دانلود فیلم روزگار مجنون

دانلود فیلم روزگار مجنون با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانردرام، دفاع مقدس
زبانفارسی
سال انتشار1396
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردانیاسمن نصرتی

بازیگران :

امیرعلی دانایی، شیرین عطاالهی، سهیل برخورداری، سحر افتاده

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: بعد از قبولی قطعنامه 598 در مرداد 1367، گروهی از منافقین به همراه سربازان بعث به بیمارستان صحرایی حمله کردند، ستاره دختر 28 ساله، پرستار یکی از بیمارستان های صحرایی غرب کشور است. او به همراه نامزدش مازیار و جمعی مجروحان و مردم محلی، به سوی کرمانشاه فرار می کنند، که خبر سقوط اسلام آباد را می شنوند. آنها به یک قلعه پناه می برند و این تازه شروع ماجراست و…

معرفی فیلم روزگار مجنون

دانلود فیلم ایرانی روزگار مجنون : “روزگار مجنون” فیلمی به کارگردانی یاسمن نصرتی و تهیه کنندگی رضا آشتیانی، محصول سال 1396 می باشد. فیلمنامه این فیلم را روزبه نریمان نگاشته و یاسمن نصرتی نیز آن را بازنویسی کرده است.

فیلم “روزگار مجنون” نخستین ساخته بلند سینمایی یاسمن نصرتی به حساب می آید که پیش از این کارگردانی چندین فیلم کوتاه و داستانی را برعهده داشته است. فیلمبرداری این فیلم از مرداد ماه 1396 در مناطقی همچون سرپل ذهاب، پاتاق، کرمانشاه و ایلام انجام گرفته است.

“روزگار مجنون” فیلمی در ژانر دفاع مقدس است که در آن به رشادت ها و دلاوری های مردم، در دوران جنگ تحمیلی پرداخته شده است. این فیلم دارای فضایی دارماتیزه و رمانیتک است که به فضای سخت جنگی، حال و هوای لطیف می بخشد.

فیلم سینمایی “روزگار مجنون” در کردستان و در حال و هوای فضای سال های جنگ می گذرد. در این فیلم تلاش می شود که قسمت هایی از ناگفته هایی جنگی که در کردستان به دلیل حضور گروهک ها و شکل گیری دفاع مقدس گذشته است، بیان و نمایان شود.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “روزگار مجنون” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم روزگار مجنوندانلود فیلم روزگار مجنون

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی روزگار مجنون

کارگردان: یاسمن نصرتی، تهیه کننده: رضا آشتیانی، نویسنده: روزبه نریمان، بازنویسی فیلمنامه: یاسمن نصرتی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: علی عدالت دوست، مشاور کارگردان: حسین برزیده، طراح گریم: محسن دارسنج

5 / 5 ( 2 votes )