آندره یانونه 18 ماه محروم شد و آپریلیا این حکم را مضحک دانست


موتوجی‌پی ایران – ماسیمو ریوولا، رئیس تیم آپریلیا، ممنوعیت هجده ماهه موتورسوار این تیم یعنی آندره یانونه را مضحک خواند و اطمینان داد که از موتورسوار تیمش در دادگاه تجدید نظر حمایت خواهد کرد. آندره یانونه بعد مشخص شدن جواب تست دوپینگی که در ماه نوامبر از او گرفته شده بود، بنا بر رای دادگاه FIM تا اطلاع ثانوی از فعالیت در موتوجی‌پی محروم شد. پس از...

موتوجی‌پی ایران – ماسیمو ریوولا، رئیس تیم آپریلیا، ممنوعیت هجده ماهه موتورسوار این تیم یعنی آندره یانونه را مضحک خواند و اطمینان داد که از موتورسوار تیمش در دادگاه تجدید نظر حمایت خواهد کرد.

آندره یانونه بعد مشخص شدن جواب تست دوپینگی که در ماه نوامبر از او گرفته شده بود، بنا بر رای دادگاه FIM تا اطلاع ثانوی از فعالیت در موتوجی‌پی محروم شد. پس از چند هفته تاخیر سرانجام حکم پرونده او در روز چهارشنبه صادر شد و بنا بر این حکم، یانونه به مدت هجده ماه از فعالیت در موتوجی‌پی منع شد. البته دادگاه تصدیق کرد که یانونه ماده ممنوعه را به عمد مصرف نکرده بود. آندره یانونه برای رای این دادگاه، درخواست تجدید نظر داد.

در بیانیه‌ای منتشر شده از جانب تیم آپریلیا، رئیس این تیم بیان کرد:

این حکم نباید شامل ورزشکارانی شود که به طور تصادفی ماده ممنوعه را از طریق غذای آلوده مصرف کرده اند. من اطمینان دارم که سابقه خوب او باعث تجدید نظر در رای دادگاه خواهد شد. دادگاه به حسن نیت یانونه و بی اطلاعی وی از مصرف این دارو پی برده، به همین دلیل مجازات برای او معنایی ندارد و او باید تبرئه شود.

آندره یانونه 18 ماه محروم شد و آپریلیا این حکم را مضحک دانستآندره یانونه 18 ماه محروم شد و آپریلیا این حکم را مضحک دانست الکس اسپارگارو-بردلی اسمیت- آندره یانونه

وی در ادامه گفت:

ما به درخواست تجدید نظر بسیار خوش بین هستیم و امیدواریم هرچه زود‌تر این مشکل حل شده و یانونه را سوار بر آپریلیا RS-GP ببینیم. ما تا اخر این داستان در کنار او خواهیم بود.

ریوولا پیش‌تر بیان کرده بود که ممنوعیت طولانی مدت برای یانونه می‌تواند منجر به خاتمه روابط او با آپریلیا شود. با این حال اکنون با توجه به شرایط پیش آمده، شاهد حمایت آپریلیا از موتورسوار خود هستیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات