اجرای طرح تربیت قرآنی «نورالثقلین» در کرمانشاه


اجرای طرح تربیت قرآنی «نورالثقلین» در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح تربیت قرآنی «نورالثقلین» در استان کرمانشاه، گفت: یکی از طرح‌هایی که در سال 99 اداره امور قرآنی کرمانشاه آن را به‌طور جدی پیگیری می‌کند طرح قرآنی «نورالثقلین» در استان است.

اجرای طرح تربیت قرآنی «نورالثقلین» در کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امسال طرح تربیت قرآنی «نورالثقلین» در استان کرمانشاه به‌عنوان طرحی محوری توسط اداره امور قرآنی در این استان پیگیری و اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به محوریت اجرای این طرح در مساجد، افزود: طرح مذکور طرحی خانواده‌محور، خودجوش و مردم نهاد است و مرکز اصلی اجرای آن مساجد هستند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی استان تربیت محور است و اجرای طرح تربیت قرآنی نورالثقلین در راستای یاد شده اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی به چشم‌انداز 10 ساله اجرای طرح نیز اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح مردمی نیازمند همراهی نهادهای دینی، فرهنگی و مسجدی هستیم.
وی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به حوزه تربیت نگاهی جامع و کلان دارند، اظهار کرد: طرح نورالثقلین ساختاری آتش به اختیار دارد و اساس آن مبنی بر دغدغه مقام معظم رهبری در راستای استفاده از گروه‌های خودجوش و مردم نهاد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...