پرداخت 21 میلیارد تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از سیل در اسدآباد


پرداخت 21 میلیارد تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از سیل در اسدآباد

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به خسارت دیدگان بخش زراعی و دامی ناشی از سیل شهرستان پرداخت شد.

فریدون شیری اظهار کرد: براساس پالایش ها و راستی آزمایی ها به ۲۲۰۰ نفر از خسارت دیدگان بخش زراعی و دامی ناشی از بارش های سیل آسای اوایل فرودین سال گذشته ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که از این میزان تسهیلات پرداختی اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان به تسهیلات بلاعوض و ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه به علت بارش های سیل آسای فرودین ماه سال گذشته بیش از ۸۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دچار آبگرفتگی و سیلاب شد، افزود: سال گذشته برای جلوگیری از هر گونه سیل و آبگرفتگی احتمالی در مواجهه با بارش های فصل پاییز و زمستان با پیگیری ستاد مدیریت بحران و در رأس آن فرماندار به عنوان ریاست ستاد مدیریت بحران شهرستان، ۴۰ کیلومتر از رودخانه های حادثه خیز شهرستان لایروبی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: لایروبی ۱۰ کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های شهرستان باقیمانده که اقدام به لایروبی این میزان نقاط نیز در دست انجام قرار دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!