آغاز فعالیت کسب‌وکارهای کم‌ریسک تهران از 30 فروردین


آغاز فعالیت کسب‌وکارهای کم‌ریسک تهران از 30 فروردین

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: سلامت مردم، اولویت نخست به شمار می‌رود.”آغاز فعالیت کسب‌وکارهای کم‌ریسک تهران از 30 فروردین” فرهادی در باره آغاز به کار کسب و کارها افزود: آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک شهر تهران از 30  فروردین با رعایت و نظارت...

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: سلامت مردم، اولویت نخست به شمار می‌رود.”آغاز فعالیت کسب‌وکارهای کم‌ریسک تهران از ۳۰ فروردین”

فرهادی در باره آغاز به کار کسب و کارها افزود: آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک شهر تهران از ۳۰ فروردین با رعایت و نظارت دقیق پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

کسب و کارهای پرریسک مثل مراکز ورزشی و فعالیت‌هایی که حضور جمعیت در آن نیاز است، همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید کرد: ادارات دولتی از ۲۳ فروردین با دوسوم نیروها کار خود را ادامه می دهند و یک سوم نیروها نیز که اولویت با افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای است، مجازند با تصمیم ادارات مربوطه حضور نداشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک روز جوان و روز سلامت اظهارداشت: در روندی که برای مساله مبارزه با کرونا و مقابله با آن پیش رو داریم، در این زمینه هیچ اختلاف نظری بین دستگاه های دولتی وجود ندارد بین سه قوای سه گانه هم اختلاف نظری وجود ندارد.

وی اضافه کرد: همه باهم در کنار هم و همراه با نیروهای مسلح این کار را انجام می دهیم. برای مقام معظم رهبری هم چند بار نامه نوشتیم و دریافت کردیم و ایشان هم همراهی فرمودند. کل نظام یکپارچه است؛ بدخواهان اگر عصبانی و ناراحت هستند خودشان می‌دانند.

* کرونا با همه گرفتاری‌هایی که ایجاد کرده آثاری هم داشته است. در این روزها شاهد وحدت بیشتر جامعه بودیم؛ وحدت بین دولت، نیروهای مسلح و مردم و یکپارچگی امروز در سراسر کشور مشاهده می شود. گزارشات راجع به سالم بودن هوا و وضعیت ترافیک هم یکی دیگر از آثار آن است.

* بین وزارتخانه‌ها و به ویژه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی اختلاف وجود ندارد. گوشه‌ای کسی پیدا می شود و چیزهایی به رسانه‌های خارج از کشور می‌دهد، آنها هم موضوع را بزرگ می کنند. برخلاف دعوت بدخواهان و ضد انقلاب که مردم را دعوت می‌کنند بین سلامت و فعالیت اقتصادی یکی را باید انتخاب کنند باید گفت این هم مردود، غلط و ناصواب است. فعالیت اقتصادی و پروتکل بهداشتی هر دو قابل ارائه است. همه اینها باید پا به پا باشد اما همه پروتکل‌ها و اصولی که وزارت بهداشت اعلام می کند باید مورد مراعات همه ما قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند