کسب درآمد از Affiliate Marketing  و سیستم همکاری در فروش


کسب درآمد از Affiliate Marketing  و سیستم همکاری در فروش

افرادی که بازاریابی دیجیتال را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که affiliate marketing یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راست چین، ارقام و اعداد نشان دهنده این است که افیلیت مارکتینگ به یک صنعت پر رونق تبدیل شده است که میلیاردها تومان درآمد بدنبال خواهد داشت.

همکاری در فروش در امریکا تا سال ۲۰۲۰، یک صنعت ۶.۸ میلیارد دلاری خواهد بود.

صنعت affiliate marketing در طی ۵ سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

۸۱ درصد از برندها از این برنامه بازاریابی استفاده می‌کنند.

همکاری در فروش، سفارشات آنلاین را ۱۶٪ افزایش داده است.

شرکت‌ها سالانه هزینه این برنامه را ۱۰٪ افزایش می‌دهند.

۳۸٪ از بازاریابان فکر می‌کنند که این شیوه یک کانال برتر برای بازاریابی است.

آمازون ۳۶% سهم این صنعت رو به رشد را به خود اختصاص داده و به نظر می‌رسد سایر کسب و کارها نیز پتانسیل این شیوه بازاریابی و تأثیر آن را بر فروش خود درک کرده و بکار گرفته‌اند.

کسب درآمد از Affiliate Marketing  و سیستم همکاری در فروش

affiliate marketing چیست؟

affiliate marketing که به آن همکاری در فروش نیز گفته می‌شود، فرآیندی است که طی آن شرکت‌ها به عنوان تبلیغ کننده، حق کمیسیونی را به بازاریابانی پرداخت می‌کنند که یک خریدار را به سمت سایت آنها هدایت کند.

مشتری محصولات مورد نظر را از طریق لینک اختصاصی محصول (پیوند وابسته) که در اختیار بازاریاب قرار گرفته خریداری می‌کند. از این لینک وابسته برای پیگیری تمام ترافیک‌هایی که شما از طریق وب سایت خود یا سایر تکنیک‌های تبلیغاتی به سایت شرکت می‌فرستید، استفاده می‌شود. فروش محصولات می‌تواند از طریق سایت شخصی، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل انجام شود.

درآمد بازاریابی واسطه‌ای را دست کم نگیرید!

یک سوال مهم وجود دارد: چطور می‌توانیم با استفاده از سیستم‌های همکاری در فروش کسب درآمد کنیم؟ تمامی فروشندگان و شرکت‌ها، این برنامه را ارائه نمی‌کنند، پس باید چه کرد؟ شما باید در حوزه فعالیت خود بدنبال وب سایت‌هایی بگردید که تبلیغات و فروش محصولات خود را به این روش انجام می‌دهند که این خود کاری زمانبر است.

اگر یک وب سایت شخصی دارید که بازدیدکنندگان قابل توجهی در حوزه طراحی سایت، برنامه‌نویسی یا فناوری اطلاعات دارد، راست‌چین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای برنامه‌های affiliate marketing شما خواهد بود. این پلتفرم به ارائه قالب‌های آماده وردپرس و جوملا و افزونه‌های جانبی آنها می‌پردازد.

شما می‌توانید با تبلیغ و معرفی محصولات سایت www.rtl-theme.com از هر فروش ، ۱۰ تا ۵۰ درصد از قیمت محصول را بدست آورید. به عنوان مثال پوسته فروشگاهی زنبیل را در نظر بگیرید. این پوسته وردپرسی مشابه قالب دیجی کالا ست و با قیمت ۲۶۵۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. در آمد حاصل از ۵۰ فروش با ۵۰ درصد پورسانت به شرح زیر است:

۵۰*۲۶۵۰۰۰*۰.۵= ۶.۶۲۵.۰۰۰ تومان

دقت کنید این تنها درآمد حاصل از فروش یک محصول است. بدون شک تنوع ۴۴۰۰ محصول طراحی سایت فارسی و با کیفیت در این سایت خود می‌تواند یک فاکتور مهم در انتخاب شما باشد.

فرآیند همکاری در فروش راست چین

سایت راستچین یک پلتفرم ساده و کاربر پسند را در اختیار همه افراد قرار داده که به ترتیب زیر است و می توانند به سادگی فعالیت بازاریابی خود را آغاز کنند.

ثبت نام

دریافت لینک اختصاصی محصول

درج تبلیغ در سایت یا شبکه‌های اجتماعی

کسب درآمد به ازای معرفی خریدار جدید

برای دریافت لینک اختصاصی، پس از عضویت در راست چین از بخش پروفایل کاربری بر روی نام خود کلیک کنید، سپس بازاریابی را انتخاب کنید.

کسب درآمد از Affiliate Marketing  و سیستم همکاری در فروش

بعد از آن وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید لینک affiliate محصول را بسازید. برای اینکار کافی است، url محصول مورد نظرخود را در بخش لینک دلخواه در راست‌چین وارد کنید، سپس لینک بازاریابی را کپی و در شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت خود استفاده کنید.

علاوه براین بنرهای تبلیغات راست چین در قالب یک بسته در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مزایای همکاری در فروش

اگر حتی محصولات به فروش نرسد، ضرر نخواهید کرد.

بدون اینکه هزینه انبار و خرید محصول را پرداخت کنید، شما یک شبه فروشگاه آنلاین خواهید داشت.

درگیر خرید دلاری محصولات اورجینال، فارسی‌سازی و پشتیبانی آن نخواهید بود.

نیاز به دانش و مهارت زیادی نخواهید داشت.

راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش در سایت شخصی خود

امروزه ایده affiliate marketing به یکی از تاثیرگذارترین تکنیک‌های فروش و بازاریابی شبکه‌ای تبدیل شده است. اگر قصد دارید این سیستم را برای سایت خود پیاده‌سازی کنید، می‌توانید از افزونه همکاری در فروش Ultimate Affiliate Pro در کنار سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

کسب درآمد از Affiliate Marketing  و سیستم همکاری در فروش

در این افزونه امکان تعریف سطوح مختلف با پورسانت‌های متفاوت، امکان ارتقاء سطح بازاریابی کاربران بر اساس کسب امتیاز و یک بخش بسیار حرفه‌ای برای قرار دادن بنر تبلیغاتی با سایزهای متفاوت و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد.

علاوه بر این، می‌توانید سایت خود را با امکانات بیشتری از قبیل چند فروشندگی، سیستم یادآوری به مشتری یا اعلام تخفیفات ویژه از طریق افزونه فروشگاهی ووکامرس توسعه دهید. به این ترتیب منابع بیشتری برای کسب درآمد در اختیار خواهید داشت.

affiliate marketing یک ترند و مدل کسب و کاری اثبات شده است که نه تنها بازاریابان تمام وقت بلکه وبلاگ نویسان نیز در دهه اخیر به آن رو آورده‌اند. ظهور تجارت الکترونیک به این معناست که شرکت‌ها باید در جهت ترندهای بازار آنلاین قدم بردارند و با گسترش سهم بازار از رقبای خود پیشی بگیرند. آمار شرکت های بزرگ دنیا نشان می‌دهد که همکاری در فروش می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی