بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!


مطلب بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اگر در بازار به دنبال بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 هستید،‌ این راهنمای خرید را از دست ندهید. در این مقاله بعضی از بهترین...

اگر در بازار به دنبال بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 هستید،‌ این راهنمای خرید را از دست ندهید. در این مقاله بعضی از بهترین گوشی های میان رده معرفی می‌شوند که احساسی بهتر از یک گوشی ۵ میلیونی را در دست کاربر ایجاد می‌کنند.

نکته‌ی مثبت و جالب توجه این است که تکنولوژی همچنان رو به پیشرفت است و متوقف نمی‌شود. بنابراین،‌ گوشی‌هایی که هر روزه در هر محدوده‌ی قیمتی به بازار معرفی می‌شوند، مشخصات فنی قوی‌تر و طراحی زیباتری دارند. با این اوصاف، باید همیشه به آینده بازار گوشی های میان رده مانند بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 امیدوار بود.

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020

بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان 2020 ،‌ تقریبا از تمام ویژگی‌هایی که در گوشی‌های پرچمدار دیده می‌شوند، برخوردار هستند. گوشی‌های زیادی هم در بازار میان رده عرضه می‌شوند و هر روز به این تنوع اضافه می‌شود. بنابراین، انتخاب تنها یک گوشی خوب و کارآمد می‌‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

خرید گوشی در بازه زمانی فعلی که دلار سر به فلک کشیده بسیار چالش برانگیز است. خرید بهترین گوشی های هوشمند 2020 جهان مانند سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا یک ماموریت غیرممکن است. قیمت بهترین گوشی های میان رده اما اشک آدم را آنچنان درنمی‌آورد. در میان بهترین گوشی های سامسونگ ، بهترین گوشی های هواوی و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2020 گزینه‌های قابل تاملی برای بهترین گوشی تا 5 میلیون 99 متناسب با جیب کاربران وجود دارد.

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان 2020

پیشتر در تکراتو بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان و بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده بودیم. ما در این مقاله هترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 را معرفی می‌کنیم که بتوانید در هنگام خرید، تصمیم دقیق‌‌تری بگیرید. این فهرست براساس محبوبیت گوشی، ‌عملکرد، قابلیت‌های دوربین و آپدیت‌های نرم‌افزاری آینده تهیه شده است.

پیکسل 3 آ (Pixel 3A) ؛ بهترین گوشی میان رده تا 5 میلیون 99 از هر نظر سامسونگ گلکسی ای ۷۰ (Samsung Galaxy A70) ؛ بهترین گوشی میان رده تا 5 میلیون از نظر کارایی موتورولا وان هایپر (Motorola One Hyper) ؛ از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 از نظر دوربین نوکیا ۷.۲ (Nokia 7.2) ؛‌ بهترین گوشی میان رده تا 5 میلیون از نظر ظاهر شیائومی می 9 تی (Xiaomi Mi 9T) ؛ بهترین گوشی میان رده تا 5 میلیون 99 از نظر مشخصان فنی موتورولا وان ویژن (Motorola One Vision) ؛‌ از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 آمریکایی

پیکسل 3 آ

بهترین گوشی میان رده تا 5 میلیون 99 از هر نظر

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020
پردازشگر: هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 670 نمایشگر: 5.6 اینچی 1080 در 2220 پیکسلی با تراکم تصویر 441 ppi رم: 4 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی: 64 گیگابایت وزن: 174 گرم سیستم عامل: اندروید 9 پای دوربین اصلی: 12.2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دوربین سلفی: 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 ظرفیت باتری: 3000 میلی آمپر ساعت مکان اسکنر اثر انگشت: پشت گوشی

نقاط قوت:

دوربین عالی نمایشگر OLED ارزش اقتصادی بالا رابط کاربری خوب

نقاط ضعف:

راندمان متوسط باتری بدنه پلاستیکی محدود بودن حافظه داخلی به 64 گیگابایت

گوگل پیکسل ۳ ای نمونه‌ی یک تعادل خوب بین سخت‌افزار،‌ مشخصات فنی و تجربه‌ی کاربری است. بدنه‌ی این موبایل از جنس پلاستیک است؛ اما این به معنای کیفیت پایین و ساخت ضعیف نیست. گوگل پیکسل ۳ ای یکی از بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان 2020 از لحاظ دوربین و ویژگی‌های نرم‌افزاری است.

این گوشی هوشمند با پنل نمایشگر خازنی اولد با قابلیت ۱۶ میلیون رنگ ساخته شده است. این صفحه نمایش ۵.۶ اینچی می‌تواند رزولوشن ۲۲۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.

یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۷۰ هشت هسته‌ای، قدرت این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. گوگل پیکسل ۳ ای به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی مجهز است. اندروید ۹.۰ پای به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا می‌شود. از دیگر مشخصات این موبایل می‌‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، وزن ۱۴۷ گرمی و ابعاد ۸.۲ × ۷۰.۱ × ۱۵۱.۳ میلی‌متر اشاره کرد.

پیکسل 3 آ بعد از مرگ سری گوشی های نکسوس به عنوان بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 نتیجه منحصربفرد اولین تلاش گوگل برای ساختن یک گوشی اقتصادی بود و برای افرادی که به دنبال یک گوشی کارآمد با دوربین قوی برای انجام کارهای روزانه هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از نظر طراحی خیلی زیبا نیست، اما از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 است و کارایی خوبی را در ازای قیمت 399 دلاریش ارائه می‌کند.

طراحی و کیفیت ساخت

پیکسل 3A از نظر ظاهری کاملا به گوشی پرچمدار پیکسل 3 شبیه است. نمای پشت هر دو گوشی تقریبا یکسان است با این تفاوت که کاور پشتی پیکسل 3A برخلاف کاور پشتی آلومینیومی پیکسل 3 از جنس پلی کربنات ساخته شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که نوع پرداخت این کاور آن را به یک کاور فلزی بسیار شبیه کرده است.

پیکسل 3 آ یک جک 3.5 میلی متری هدفون را در بالا و یک سنسور اسکنر اثر انگشت را هم در پشت بدنه خود دارد. نمایشگر نصب شده روی این گوشی هوشمند، که یکی از بهترین گوشی تا 5 میلیون 99 به شمار می‌آید ناچ ندارد، اما حاشیه‌های بسیار ضخیمی در بالا و پایین خود دارد و باید اعتراف کرد که این حاشیه‌ها نامتقارن هم هستند.

نمایشگر

پیکسل 3A به یک نمایشگر قدرتمند 5.6 اینچی OLED با رزولوشن 1080 در 2220 پیکسلی و تراکم تصویر 441 ppi مجهز شده است. یکی از بهترین گوشی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان در سال 2020 از نظر صفحه نماش پیکسل 3 ای است. کیفیت رنگ منحصربفرد و زاویه‌های دید عالی تنها دو مورد از ویژگی‌های مثبت این نمایشگر کارآمد هستند. این پنل قابلیت HDR را پشتیبانی نمی‌کند، اما سه حالت نمایش را در اختیارتان می‌گذارد و به کمک فناوری نمایشگر همیشه روشن خود شما را نسبت به اعلان‌های گوشی مطلع می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین صفحه نمایش گوشی در سال 2020

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020

عملکرد

گوگل در ساخت پیکسل 3 آ از پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 670 و واحد پردازش گرافیکی آدرینو 615 استفاده کرده است تا عملکرد بسیار سریعی را در اختیار طرفدارانش بگذارد. سرعت پردازش دوربین این گوشی هوشمند کمی کند است، اما کیفیت عکس‌های ثبت شده با این محصول بسیار خوب است. پیکسل 3 آ هم مانند پیکسل 3 مدیریت بسیار خوبی روی قدرت رم خود ندارد و به همین دلیل ممکن است که گاهی اوقات تاخیرهای کوچکی را حس کنید، با این حال به راحتی بازی‌های سنگین را با تنظیمات متوسط اجرا می‌کند.

نرم افزار

سیستم عامل پیکسل 3 آ از ویژگی‌های مثبتی محسوب می‌شود که این محصول را به یکی از بهترین گوشی تا 5 میلیون 99 تبدیل کرده است. این اسمارت فون کاربردی سیستم عامل خام اندروید را با یک رابط کاربری ساده و تمیز روی خود دارد و فاقد هر گونه برنامه اضافی سنگین است. پیکسل 3 آ علاوه بر این نسبت به بیشتر گوشی های اندروید بروزرسانی های نرم افزاری را خیلی زودتر دریافت می‌کند.

دوربین

دوربین تنها جزء یک گوشی هوشمند است که با افزایش قیمت گوشی کاراییش بهتر می‌شود، با این حال در پیکسل 3 آ این روند برعکس است زیرا این اسمارت فون کارآمد در ازای قیمت اقتصادیش دوربین بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. پیکسل 3A به یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز است.

این گوشی هوشمند به دلیل داشتن یک پردازشگر رده متوسط عملکرد کندی در پردازش عکس دارد، اما در نهایت عکس‌های مختلف را با کیفیت بسیار خوبی ثبت می‌کند. رنج دینامیکی خوب، رنگ‌های زیبا و حالت شب کارآمد از دیگر ویژگی‌های مثبت دوربین این گوشی هوشمند هستند. به عبارت ساده می‌توان گفت که دوربین پیکسل 3 آ به راحتی دوربین گوشی های دارای قیمت دو برابر قیمت این محصول را در عکاسی شکست می‌دهد.

باتری

باتری پیکسل 3 آ با یک بار شارژ فرامین یک کاربر رده متوسط را به مدت 5 تا 6 ساعت انجام می‌دهد، ولی از این بابت نگران نباشید زیرا شارژر ارائه شده به همراه این اسمارت فون باتری خالی آن را در عرض 90 دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. این ویژگی پیکسل 3 آ را به یکی از بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 تبدیل کرده است.

سامسونگ گلکسی ای ۷۰

بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان 2020 از نظر کارایی

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020
صفحه نمایش: ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دوربین اصلی: ۳۲ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۶۷۰ رم: ۶ و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت سیستم عامل: اندروید ۹.۰ پای

سامسونگ گلکسی ای ۷۰ بدون شک یکی از بهترین گوشی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان در سال 2020 است. استانداردهای گوشی‌های سری ای سامسونگ در این دستگاه به سطح جدیدی ارتقا یافته که می‌تواند در بازار گوشی های میان رده، حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. البته که نقش بازار گوشی‌های چینی هم بی‌تاثیر نبوده است؛ سامسونگ متوجه شد که برای رقابت با گوشی های میان رده چینی باید استاندارد میان رده‌های خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

با 10 ویژگی اصلی رابط کاربری One UI سامسونگ آشنا شوید

بی دلیل نیست که گلکسی ای ۷۰ را یکی از بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 می‌دانیم. این گوشی از نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نوع خازنی سوپر آمولد با قابلیت ۱۶ میلیون رنگ است.

تامین قدرت سامسونگ گلکسی ای ۷۰ را یک تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۷۰ هشت هسته‌ای با قدرت پردازش ۲ گیگاهرتز بر عهده دارد. این موبایل از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است و در دو نسخه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این مقدار رم و حافظه به کاربر اطمینان می‌دهد که می‌تواند چندین اپلیکیشن را به طور همزمان اجرا کند، بدون اینکه در سرعت و عملکرد گوشی،‌ مشکلی ایجاد شود.

اندروید ۹.۰ پای روی گوشی گلکسی ای ۷۰ سامسونگ اجرا می‌شود. یک باتری لیتیوم-یون پلیمر با قدرت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت هم این دستگاه را روشن نگه می‌دارد. این گوشی هوشمند در ابعاد ۷.۹ × ۷۶.۷ ×‌۱۶۴.۳ میلی‌متر ساخته شده و ۱۸۳ گرم وزن دارد. این مشخصات علاوه بر ویژگی‌ها و سنسورهای متنوع باعث شده تا گلگسی ای ۷۰ یکی از بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان 2020 باشد.

موتورولا وان هایپر

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 از نظر دوربین

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020
صفحه نمایش: ۶.۵ اینچ با رزولوشن ۲۳۴۰ ×‌ ۱۰۸۰ پیکسل دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل دوربین سلفی: پاپ آپ ۳۲ مگاپیکسل پردازنده: کوالکام SDM675 اسنپدراگون ۶۷۵ (۱۱ نانومتری) رم: ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت سیستم عامل: اندروید 10

موتورولا یکی از برندهایی که در در چند سال اخیر، فعالیت چشمگیرتری داشته و گوشی‌های قدرتمندی را به بازار میان رده و پرچمدار معرفی کرده است. موتورولا وان هایپر که به عنوان نخستین گوشی موتورولا مجهز به اندروید 10 یکی از همین گوشی‌هاست که باید در فهرست بهترین گوشی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان در سال 2020 قرار بگیرد.

این موبایل به نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با ویژگی ۱۶ میلیون رنگ مجهز شده است. اندازه‌ی این صفحه نمایش ۶.۵ اینچ بوده و تصاویر را در رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ نمایش می‌دهد. همچنین سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی موتورولا وان هایپر را به یکی از بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 تبدیل کرده است.

یک تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۷۵ هشت هسته‌ای، قدرت این موبایل را تامین می‌کند. موتورولا وان هایپر با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی به فروش می‌رسد که قدرت کافی برای اجرای همزمان چندین اپلیکیشن را دارد.

از دیگر مشخصات موتورولا وان هایپر می‌توان به اندروید ۱۰.۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۸.۹ × ۷۶.۶ × ۱۶۱.۸ میلی‌متر است و وزن آن به ۲۱۰ گرم می‌رسد.

نوکیا ۷.۲

بهترین گوشی زیر 5 میلیون تومان 2020 از نظر ظاهر

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020
صفحه نمایش: ۶.۳ اینچ با رزولوشن ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل،‌ ۸ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل پردازنده: کوالکام SDM660 اسنپدراگون ۶۶۰ (۱۴ نانومتری) رم: ۴ و ۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت سیستم عامل: اندروید ۹.۰ پای، اندروید وان

مشخصات فنی قوی و ساخت بدنه‌ی با کیفیت، باعث شده تا نوکیا ۷.۲ در فهرست بهترین گوشی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان در سال 2020 جایی داشته باشد. در ساخت نمایشگر این موبایل از پنل ۶.۳ اینچی IPS LCD استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش می‌توان به ویژگی ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20

نوکیا ۷.۲ از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ هشت هسته‌ای، دو نسخه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و دو نسخه رم ۴ و ۶ گیگابایتی برخوردار شده است. اندروید ۹.۰ پای به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه اجرا می‌شود و از سیستم عامل اندروید وان هم پشتیبانی می‌کند.

یک باتری لیتیوم – یون پلیمری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هم یکی از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 را روشن نگه می‌‌دارد. نوکیا ۷.۲ در اندازه‌های ۸.۳ × ۷۵.۲ × ۱۵۹.۹ میلی‌متر ساخته شده و ۱۸۰ گرم وزن دارد.

شیائومی می 9 تی

بهترین گوشی تا 5 میلیون 99 از نظر مشخصان فنی

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی هایتا 5 میلیون تومان 2020
پردازشگر: هشت نانومتری کوالکام اسنپدراگون 730 نمایشگر: 6.39 اینچی 1080 در 2340 پیکسلی AMOLED با نسبت تصویر 19.9 به 9 و تراکم تصویر 403 ppi رم: 6 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی: 64 – 128 گیگابایت وزن: 191 گرم سیستم عامل: MIUI 11 دوربین اصلی: سه گانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 13 مگاپیکسلی تله فوتو دوربین سلفی: 20 مگاپیکسلی پاپ آپ ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر ساعت مکان اسکنر اثر انگشت: زیر نمایشگر گوشی

نقاط قوت:

دوربین خوب کارایی عالی طراحی و کیفیت ساخت منحصربفرد نمایشگر تمام صفحه

نقاط ضعف:

پر بودن رابط کاربری MIUI از نرم افزارهای سنگین اضافی روند کند بروزرسانی رابط کاربری MIUI

می 9 تی یکی از زیباترین گوشی های این لیست است و مانند سایر گوشی های جدید شیائومی از یک قاب فلزی و کاور شیشه‌ای پشتی با پرداخت بسیار زیبا بهره می‌برد. این محصول در جلو خود یک نمایشگر تمام صفحه لبه به لبه را دارد و اسکنر اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی

سازنده پرکار چینی شاسی پاور این گوشی هوشمندش را هم رنگ کرده تا نمای آن با نمای بدنه می 9 تی هماهنگ باشد. پورت یو اس بی نوع سی، اسپیکرها و میکروفون این گوشی هوشمند در پایین بدنه و یک جک هدفون و دوربین پاپ آپ سلفی در بالای بنده آن قرار دارد.

عملکرد و راندمان باتری

می 9 تی فاقد یک تراشه پرچمدار است، اما عملکرد یک گوشی پرچمدار را ارائه می‌کند. این اسمارت فون زیبا به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 730 و واحد پردازش گرافیکی آدرینو 618 مجهز شده است تا بتواند همه نیازهای شما را به راحتی تامین کند و برای تامین این نیازها از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی خود را دریافت می‌کند. همین بازدهی باتری می 9 تی را به یکی از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده است. می 9 تی فناوری شارژ 18 واتی را پشتیبانی می‌کند و با یک شارژر استاندارد سریع عرضه شده است.

نمایشگر

از ویژگی‌هایی که می 9 تی را به یکی از بهترین گوشی های تا 5 میلیون تومان 2020 تبدیل کرده‌ است می توان به نمایشگر 6.39 اینچی فول اچ دی پلاس 2340 در 1080 پیکسلی اشاره کرد. صفحه نمایش آمولد این دستگاه آن را به یکی از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده است. این پنل AMOLED لبه به لبه رنگ‌های سیاه را با عمق و کیفیت بسیار خوبی نشان می‌دهد، نسبت کنتراست بالایی دارد و یکی از بهترین صفحه نمایش هایی محسوب می‌شود که در دسته بندی گوشی های میان رده به کار رفته است.

رابط کاربری

شیائومی می 9 تی قابلیت‌هایش را از طریق رابط کاربری MIUI ارائه می‌کند. این رابط کاربری درواقع یک پوسته نرم افزاری با تغییرات بسیار سنگین است و به همین دلیل آپدیت‌های مختلف را با تاخیر دریافت می‌کند. رابط کاربری MIUI کارایی خوبی دارد، اما نرم افزارهایش در بعضی از نقاط جهان مانند کشور هند آگهی تبلیغاتی دارند.

دوربین

دوربین اصلی شیائومی می 9 تی یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX582 با دیافراگم f/1.75، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی واید انگل با دیافراگم f/2.4 را در خود دارد.

این دوربین در هنگام روز از مناظر مختلف با رنگ طبیعیشان و رنج دینامیکی بالایی عکس ثبت می‌کند و عکس‌های پرتره ثبت شده با آن نیز جزئیات بسیار زیادی دارند. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی شیائومی می 9 تی را به یکی از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 از نظر عکسبرداری سلفی تبدیل کرده است. دوربین می 9 تی مانند دوربین سایر گوشی های رده متوسط در شرایط کم نور کمی با چالش مواجه می‌شود، اما در مجموع عملکرد بسیار خوبی دارد.

موتورلا وان ویژن

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 آمریکایی

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان در سال 2020 ؛ فقط اسم پرچمداران را نداریم!بهترین گوشی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان در سال 2020
صفحه نمایش: ۶.۳ اینچ با رزولوشن ۲۵۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی: ۲۵ مگاپیکسل پردازنده: اگزینوس ۹۶۰۹ رم: ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت سیستم عامل: اندروید ۹.۰ پای،‌ اندروید وان

موتورولا با گوشی‌های جدید خود همچنان تلاش می‌کند رقابت خوبی در بازار گوشی های میان رده داشته باشد. به همین دلیل هم ویژگی‌ها و سخت‌افزارهای خوبی را در دستگاه‌های خود قرار می‌‌دهد که از جمله‌ی آنها می‌توان به موتورولا وان ویژن اشاره کرد.

طراحی جدید دوربین سلفی،‌ تراشه‌ی اگزینوس و نسبت نمایشگر به بدنه، همگی از ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه را در لیست هترین گوشی تا 5 میلیون تومان 2020 قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:‌

بهترین گوشی های 2020 اپل

موتورلا وان ویژن با نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع پنل LTPS IPS LCD خازنی با رزولوشن ۲۵۲۹ × ۱۰۸۰ همراه است. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۰۹ با قدرت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز، قدرت این موبایل را تامین می‌کند. از دیگر مشخصات فنی موتورولا وان ویژن می‌توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۴ گیگابایتی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اندروید ۹.۰ پای همراه با اندروید وان روی این موبایل اجرا می‌شود. وان ویژن موتورولا در اندازه‌های ۸.۷ × ۷۱.۲ × ۱۶۰.۱ ساخته شده و ۱۸۰ گرم وزن دارد.

کلام آخر

فراموش نکنید که قیمت گوشی‌های موبایل هر روز در حال نوسان است. بنابراین فراموش نکنید که حتما قیمت روز گوشی های هوشمند را چک کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا دقیق‌ترین اطلاعات را جمع‌آوری کنیم؛ امیدواریم که در خرید هوشمندانه به شما کمک کرده باشیم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل بهترین پیام رسان های جهان در سال 2020 بهترین نرم افزارهای جهان در سال 2020

.

منبع: smartzoz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا اصلی بی‌ثباتی در منطقه مشخص شد