گزارش: 5 تا 6 میلیون دستگاه از پلی‌استیشن 5 تا مارچ 2021 تولید خواهد شد


گزارش: 5 تا 6 میلیون دستگاه از پلی‌استیشن 5 تا مارچ 2021 تولید خواهد شد

به‌تازگی گزارشی منتشر شده است که از وضعیت عرضه‌ی کنسول نسل جدید سونی یعنی پلی‌استیشن 5 با وجود اختلالات پاندمی کرونا حکایت دارد. پاندمی کرونا مشکلات متعددی را برای توسعه‌دهندگان بزرگ و کوچک به وجود آورده اما تاثیر آن بر روی کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس همچنان مسئله‌ای نامشخص است. درحالی که هر دو...

به‌تازگی گزارشی منتشر شده است که از وضعیت عرضه‌ی کنسول نسل جدید سونی یعنی پلی‌استیشن 5 با وجود اختلالات پاندمی کرونا حکایت دارد.

پاندمی کرونا مشکلات متعددی را برای توسعه‌دهندگان بزرگ و کوچک به وجود آورده اما تاثیر آن بر روی کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس همچنان مسئله‌ای نامشخص است. درحالی که هر دو شرکت اظهار دارند که کارهای کنسول‌هایشان طبق برنامه به جلو می‌رود، گزارشات حاکی از این هستند که کنسول سونی با مشکلاتی مواجه است.

به گفته‌ی منابع بلومبرگ، پلی‌استیشن 5 در سال مالی جاری که در ماه مارچ به پایان می‌رسد 5 تا 6 میلیون واحد موجود خواهد داشت. تعداد واحدها بسته به وضعیت کرونا بیشتر یا کمتر خواهد شد. لازم به ذکر است که هیئت مدیره‌ی سونی در ابتدا قرار بود که در مارچ جلسه‌ای برگزار کنند تا برنامه‌های سال مالی جاری را تایید کنند اما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد. یکی از استراتژی‌هایی که مطرح شده، کاهش قیمت پلی‌استیشن 4 یا پلی‌استیشن 4 پرو نزدیک به عرضه‌ی پی‌اس 5 است تا مشترکین بیشتری جذب پلی‌استیشن پلاس و PlayStation Now شوند.

همچنین به نظر می‌آید که سونی قیمت سنگینی را بر روی کنسول خود خواهد گذاشت. توسعه‌دهندگانی که بر روی عناوین این پلتفرم کار می‌کنند انتظار دارند که قیمت آن بین 500 تا 550 دلار باشد. همچنین ظاهراً سونی به‌خاطر کمبود قطعات مشکلاتی در زمینه‌ی قیمت‌گذاری این کنسول دارد. این شرکت تا به اینجای کار بیانیه‌ای رسمی در این باره به انتشار نرسانده است.

پلی‌استیشن 5 در تعطیلات 2020 روانه‌ی بازار خواهد شد.

گزارش: 5 تا 6 میلیون دستگاه از پلی‌استیشن 5 تا مارچ 2021 تولید خواهد شدگزارش: 5 تا 6 میلیون دستگاه از پلی‌استیشن 5 تا مارچ 2021 تولید خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی