تریلر فصل دوم از سریال Dead to Me توسط نتفلیکس منتشر شد


تریلر فصل دوم از سریال Dead to Me توسط نتفلیکس منتشر شد

پس از انتشار موفقیت‌آمیز سریال Dead to Me در سال پیش، این سریال محبوب بالاخره با انتشار فصل دوم به تلویزیون‌ها باز خواهد گشت. ساخت فصل دوم این سریال محبوب با بازی کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی مدت کمی پس از انتشار فصل اول آن توسط نتفلیکس آغاز شد. همین ماه پیش بود که خبر انتشار آن در 8 ام می منتشر شد. در حالی که تنها چند هفته تا انتشار...

پس از انتشار موفقیت‌آمیز سریال Dead to Me در سال پیش، این سریال محبوب بالاخره با انتشار فصل دوم به تلویزیون‌ها باز خواهد گشت.

ساخت فصل دوم این سریال محبوب با بازی کریستینا اپل‌گیت و لیندا کاردلیانی مدت کمی پس از انتشار فصل اول آن توسط نتفلیکس آغاز شد. همین ماه پیش بود که خبر انتشار آن در 8 ام می منتشر شد. در حالی که تنها چند هفته تا انتشار قسمت‌های جدید آن فاصله داریم، نتفلیکس تریلری از فصل دوم سریال Dead to Me را منتشر کرده است که به هواداران این سریال دقیقا چیزی که انتظارش را دارند را نمایش می‌دهد.

فصل اول سریال ِDead to Me داستان جن (کریستینا اپل‌گیت) نماینده املاک و مادری که دنیایش زیر و رو شده است. شوهر او در یک درگیری خیابانی کشته شده. در یک گروه ساپورت روحی او با فردی غیرعادی و شاد به نام جودی دیدار ‌می‌کند و آن‌ها خیلی سریع با هم دوست می‌شوند. هرچند جودی اسرار تاریکی را در پشت ظاهر شاد خود به همراه دارد. آن‌ها در طول زمان کاملا با هم ارتباط برقرار کرده و صمیمی می‌شوند و مدت زمان بیشتری را باهم می‌گذرانند، رازهایی که آن‌ها به همراه دارند آن‌ها را در فصل دوم به هم نزدیکتر نیز می‌کند.

اپل‌گیت و کاردلیانی هردو در فصل دوم بازخواهند گشت، جیمز مارسدن، دیانا ماریا ریوا، والری مهافی (Valerie Mahaffey)، سم مک‌کارتی (Sam McCarthy) و لوک روسیه (Luke Roessier) از دیگر بازیگران این سریال هستند. این سریال شامل 10 قسمت 30 دقیقه‌ای خواهد بود. خالق سریال Dead to Me لیز فلدمن تولید فصل دوم را نیز برعهده خواهد داشت. خلاصه رسمی منتشر شده از نتفلیکس:

جن (کریستینا اپل‌گیت) و جودی (لیندا کاردلیانی) و دروغ‌هایی که آن‌ها را احاطه کرده است بازگشته اند. پس از آن آشکار شدن حقایق در حیاط پشتی و عواقب آن این دو دوباره سعی می‌کنند تا رازهای خود را دفن کنند. یک بازدیدکننده جدید در شهر دیده شده، کارآگاه پرز (دیانا ماریا ریوا)، جن و جودی به هر قیمتی شده اقدامات جدی برای حفاظت از عزیزان خود و همین‌طور یکدیگر انجام می‌دهند. این کمدی سیاه به همراه لیز فلدمن که برنده جایزه اسکار نیز هست دوباره بازخواهد گشت. جایی که دوستی عمیق‌تر و ضربه‌هایی که به پیوندشان می‌خورد عمیق‌تر خواهد بود.

تریلر فصل دوم از سریال Dead to Me توسط نتفلیکس منتشر شدتریلر فصل دوم از سریال Dead to Me توسط نتفلیکس منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)