معرفی برترین‌های جشنواره امتنان از کارگران در خوزستان


معرفی برترین‌های جشنواره  امتنان از کارگران  در خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به برگزاری سی و یکمین جشنواره امتنان خوزستان گفت: تلاش در جهت ارتقای مهارت های شغلی و انتقال دانش و تجربیات و همچنین ارائه شیوه های نوین در کار با اختراع و ابتکار، اصلاح و راه‌اندازی سیستم ها و تجهیزات به روز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ارسلان غمگین امروز، دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان خوزستان که به مناسبت هفته کارگر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: هر سال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تشویق و افزایش روحیه کار در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در جهت خودکفایی و خودباوری و همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل اطلاعات، تجارب و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، اقدام به برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور می‌کند.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی اسلامی و ایرانی و تلاش در جهت ارتقای مهارت های شغلی و انتقال دانش و تجربیات و همچنین ارائه شیوه های نوین در کار با اختراع و ابتکار، اصلاح و راه‌اندازی سیستم ها و تجهیزات به روز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص چگونگی روند انتخاب نخبگان این جشنواره تصریح کرد: انتخاب نخبگان جامعه کار و تولید در سه مرحله و سه سطح شامل مرحله مقدماتی در سطح کارگاه و کارخانه، مرحله نیمه نهایی در سطح استان و مرحله ملی در سطح کشور انجام شده است. بر اساس نظام نامه جشنواره ملی و استانی امتنان، با همکاری ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها در سه بخش اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه معرفی شدند.

غمگین عنوان کرد: فرآیند برگزاری این جشنواره از ۲۰ مهرماه ۹۸ در سراسر کشور آغاز و از ابتدای آذرماه ۷۶۴ درخواست از سوی کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی در سامانه این جشنواره ثبت شد و مدارک متقاضیان توسط هیات داوران استانی جشنواره بررسی و واحدهای ثبت نام کننده مورد بازرسی قرار گرفتند و در نهایت پس از امتیاز بندی متقاضیان، افراد نمونه به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره به تفکیک در بخش صنعت ۲۱۶ نفر، در بخش کشاورزی ۱۶۴ نفر، در بخش خدمات ۳۷۶ نفر و در بخش واحدهای نمونه استانی ۸ واحد ثبت نام کردند. در این زمینه امسال علاوه بر شناسایی و انتخاب خانه های بهداشت کارگری برتر، نسبت به انتخاب برترین خانه بهداشت از بین خانه‌های بهداشت برتر و همچنین انتخاب کارفرمای سلامت محور بر اساس رای داوران استان و وزارت اقدام شد.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان خوزستان به مناسبت هفته کارگر با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

محی الدین رحمانی کارگر نمونه بخش صنعت از شرکت فولاد اکسین و ناصر مجیدی مدیر شرکت کشت و صنعت امام خمینی به عنوان واحد نمونه استان معرفی شدند. همچنین جعفر مطیعی مدیر شرکت سیمان بهبهان به عنوان کارفرمای سلامت محور معرفی شد.

در این جشنواره ۳ نفر از کشت و صنعت امیرکبیر به عنوان عضو کارگروه کار نمونه و یک نفر از کشت و صنعت امام خمینی به عنوان کارگر نمونه در بخش کشاورزی معرفی شدند. همچنین پنج نفر از کشت و صنعت نیشکر دهخدا به عنوان عضو کارگروه کار نمونه بخش صنعت و چهار نفر از کشت و صنعت امام خمینی به عنوان عضو کارگروه کار نمونه بخش خدمات و یک نفر از شرکت زهره عمران امیدیه میانکوه به عنوان کارگر نمونه بخش خدمات معرفی شدند.

همچنین دو نفر از شرکت شیر پگاه خوزستان به عنوان بهداشتیار برترین خانه بهداشت و یک نفر از شرکت حریر خوزستان به عنوان بهداشتیار خانه بهداشت برتر انتخاب و معرفی شدند که از همه آن ها در این مراسم با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین