فعالیت 18 مرکز حرفه‌آموزی و کارگاه تولیدی حمایتی بهزیستی در خراسان جنوبی


فعالیت 18 مرکز حرفه‌آموزی و کارگاه تولیدی حمایتی بهزیستی در خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در سطح استان 14 مرکز حرفه‌آموزی و چهار کارگاه تولیدی حمایتی فعال هستند و تلاش بهزیستی استان بر افزایش کیفیت ارائه خدمات این مراکز و سطح بندی آن‌هاست.

علی عرب نژاد، دوشنبه شب 8 اردیبهشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از جمله خدماتی که بابت توانمندسازی افراد دارای معلولیت با پیگیری و نظارت بهزیستی ارائه می‌شود، آموزش در مراکز حرفه‌آموزی روزانه است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در سطح استان ۱۴ مرکز حرفه‌آموزی و چهار کارگاه تولیدی حمایتی فعال هستند و تلاش بهزیستی استان بر افزایش کیفیت ارائه خدمات این مراکز و سطح بندی آن‌هاست.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته در راستای انجام این فعالیت مهم که برای توانمندسازی و اشتغال معلولان است، ارتقاء درجه فعالیت دو مرکز حرفه‌آموزی در شهرستان‌های فردوس و سرایان از 2 به 1 و افزایش پذیرش یارانه‌ای مراکز حرفه‌آموزی استان از 208 نفر به 263 نفر به مبلغ 14 میلیارد و 495 میلیون و 320 هزار ریال صورت گرفته است.

عرب نژاد یادآور شد: رایزنی و پیگیری به منظور تاسیس و راه‌اندازی مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی در شهرستان درمیان با مبلغ اعتباری بالغ بر 880 میلیون ریال در سال 98 صورت گرفته که این مرکز، پذیرای ۱۲ فرد دارای معلولیت آموزش‌پذیر بوده و در حال حاضر نیز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)