توزیع 32 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان آغاز شد


توزیع 32 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - توزیع 32 هزار بسته کمک معیشتی به همت قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا در این استان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس روز پنجشنبه در حاشیه ارسال بسته‌های کمک مومنانه به نیازمندان اظهار داشت: برای توزیع ۱۰۰ هزار بسته تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان هدف گذاری شده که پیش بینی می‌شود با افزایش کمک‌های مردمی افزایش داشته و حتی به ۲ برابر برسد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده خاطر نشان کرد: با توزیع ۳۲ هزار بسته‌ای که امروز بین نیازمندان توزیع می‌شود تعداد بسته‌های توزیع شده بین نیازمندن به ۵۳ هزار بسته افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین از مردم تقاضا داریم که هر خانواده یک بسته معشیتی به ارزش ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان از طریق قرارگاه همدلی و مواسات به نیازمندان کمک کنند و نهادهایی که خارج از این قرارگاه مشغول فعالیت و کمک هستند به قرارگاه بپیوندند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: از سوی دیگر در حال رسیدن به بانک اطلاعاتی جامعی از خانواده‌های نیازمند هستیم و شناسایی خانودادهای نیازمند هم درحال انجام است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم اظهار داشت: در مرحله اول کمک‌های قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان افزون‌بر ۲۱ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد و در این مرحله نیز ۳۲ هزار بسته توزیع می‌شود که هر بسته افزون بر ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

سردار اباذر سالاری ادامه داد: همچنین افزون بر ۴ میلیاردو ۵۵۰میلیون ریال پول نقد به شماره حساب قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان واریز شده و کمک‌های غیر نقدی بسیار خوبی هم شده که با امانتداری تحویل نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا می‌شود.

وی اشاره کرد: در قرارگاه به این نتیجه رسیده که بخشی از کمک‌ها به نحو دیگری تقدیم نیازمندان شود و درحال شناسایی نیازمندانی هستیم که نیاز به کمک بیشتری دارند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: هفته‌ای یکبار توزیع کمک‌ها در قالب سبد معیشتی انجام می‌شود که در شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه و در مرکز استان با محوریت امام جمعه درحال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان