سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی ساخت شهرک زیباشهر در مراغه


سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی ساخت شهرک زیباشهر در مراغه

مراغه- ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراغه اعلام کرد: عملیات اجرایی ساخت شهرک 351 واحدی «زیباشهر» با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی در دست اجراست.

خلیل احمدیان روز شنبه در بازدید معاون عمرانی فرماندار مراغه از طرح های شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه افزود: فاز نخست طرح شهرک زیباشهر در قالب ۹۶ واحد مسکونی با بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

افزود: این طرح در چهار فاز اجرا خواهد شد که فاز های اول تا سوم آن هر کدام شامل ۸۵ واحد مسکونی هستند.

وی ادامه داد: طرح احداث مجتمع ناشنوایان انجمن خیران مسکن ساز شهرستان مراغه نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی اضافه کرد: در این طرح نیز ۴۰ واحد مسکونی با کمترین هزینه ساخت و بدون سود پیمانکاری، نقشه و پروانه در جهت حمایت از ناشنوایان و قشر کم توان جامعه ساخته و تحویل خواهد شد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مراغه نیز با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق محروم گفت: تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم، رویکرد این نهاد در مناطق شهری است.

نقی مسکینی افزود: تامین مسکن مناسب برای اقشار مختلف مردم از جمله قشر متوسط و کم درآمد، از جمله اهدافی بوده که توسط بنیاد مسکن در سال های اخیر دنبال می شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح های عمرانی از جمله طرح های هادی روستایی در کنار طرح های احداث مجتمع های مسکونی در مناطق شهری، زمینه ساز رونق، عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی بوده است.

وی با اشاره به احداث طرح های مجتمع های مسکونی زیباشهر و مسکن ناشنوایان اضافه کرد: این طرح ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با روند مناسبی در حال اجرا بوده و با بهره برداری از آنها شاهد تامین مسکن بخشی از اقشار مختلف شهرستان خواهیم بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!