قوه قضاییه به بازار خودرو ورود می کند؟


با ستاد تنظیم بازار بر سر محاسبه قیمت خودرو اختلاف داریم/ قوه قضاییه باید به بازار خودرو ورود کند رئیس شورای رقابت: 🔹با ستاد تنظیم بازار برای تغییر قیمت خودرو اختلاف نظر داریم چراکه آن‌ها روش محاسبه برای قیمت را روش هزینه تمام‌ شده اعلام کرده اند، در صورتی که شورای رقابت روش سقف قیمتی […] نوشته قوه قضاییه به بازار خودرو ورود می کند؟ اولین بار در...

با ستاد تنظیم بازار بر سر محاسبه قیمت خودرو اختلاف داریم/ قوه قضاییه باید به بازار خودرو ورود کند

رئیس شورای رقابت:
🔹با ستاد تنظیم بازار برای تغییر قیمت خودرو اختلاف نظر داریم چراکه آن‌ها روش محاسبه برای قیمت را روش هزینه تمام‌ شده اعلام کرده اند، در صورتی که شورای رقابت روش سقف قیمتی را دارد که بر این اساس قیمت پایه را به اضافه تورم بخشی که از بانک مرکزی می‌گیریم محاسبه می‌کنیم.
🔹در حال حاضر بازار خودرو‌ در دست دلالان است و دلال بازی می‌شود، اینکه چرا دستورات نظارتی قوه قضاییه در این بازار دخالت نمی‌کند مشخص نیست.
🔹در حال حاضر تعداد زیادی خودرو دپو شده است که آنها را نمی‌فروشند و نگهداری کردند. باید دولت و دستگاه قضایی به این مورد ورود پیدا کنند و دلالان را سر جای خود بنشانند.
🔹تعدادی را حتی باید مجازات کنند، مانند مابقی بازار‌ها که اگر مثلا به بازار ارز ورود نمی‌کردند ممکن بود این بازار نیز مانند بازار خودرو نوساناتی داشته باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان