مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز: به دنبال تامین منافع کوتاه مدت و بلند مدت پرسپولیس هستیم


مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز: به دنبال تامین منافع کوتاه مدت و بلند مدت پرسپولیس هستیم

مدیرعامل شرکت کارگزار برند پرسپولیس گفت: این ‌نوید را می‌دهیم که با انعقاد این الحاقیه روزهای خوبی پ..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر جلیل‌وند بعدازظهر امروز سه شنبه در نشست خبری که به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار شد، اظهار داشت: در تاریخ هشتم آبان ۹۸ قراردادی بستیم که فکر می‌کنم برای اولین بار باشگاه پرسپولیس را صاحب یک کارگزار رسمی، کرد. در داخل این قرارداد مقرر شد زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شود. همان قرارداد همچنان جاری است. منافع باشگاه پرسپولیس را قصد داریم در بلند مدت تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز افزود: در جریان همکاری فهمیدیم که باید شرح وظایف تعیین شود، سوء تفاهم‌ها را برطرف کنیم و جایگاه‌ها و روال کار مشخص شود. هدف ما تامین درآمدهای میان مدت و بلند مدت باشگاه بود و هست. در مقطعی که قرارداد منعقد شد، وقتی تنگناهای مالی پرسپولیس را دیدیم تصمیم به کمک‌های جاری گرفتیم که در حد خودمان کاری کرده باشیم و البته بزرگترین دارایی این باشگاه هوادارانش هستند.

وی درباره الحاقیه به قرارداد تاکید کرد: در نشست هایی که در دو هفته اخیر داشتیم‌ منجر شد به الحاقیه ای که تنگناهایی که وجود داشتند مرتفع شوند. یکسری پارامترهای کیفی به کمی تبدیل شده و این ‌نوید را می دهم که با انعقاد این الحاقیه روزهای خوبی پیش روی پرسپولیس خواهد بود. قطعا حمایت هواداران و مشارکت آنها در طرح های اقتصادی می تواند به شکوه و جلال پرسپولیس بیافزاید.

جلیل وند درباره شایعه حق ترانسفر برای این شرکت بابت انتقال بازیکنان به لیگ های خارجی تصریح کرد: به هیج عنوان کارگزار در ترانسفر بازیکن نقشی ندارد. منافعی در این زمینه نداریم. من مطمئن هستم که سوء تفاهماتی وجود دارد که به خاطر نبود کارگزار برای درآمدزایی در باشگاه هاست. می خواهیم تحول ایجاد شود تا مشکلات مالی پرسپولیس حل شود. اصلا پولی از ناحیه ترانسفربه کارگزار نمی رسد.

وی درباره حق دریافت 40 درصد از قرارداد با حامیان مالی پرسپولیس به حساب کارگزاری تاکید کرد: چیزی به کارگزاری واگذار نشده است و مجراهای جدید را پیگیری می کنیم. مشارکت دوسویه وجود دارد. به هیچ عنوان بحث 40 درصد نیست. پرداخت ها و تسهیم درآمدها به صورت پلکانی خواهد بود و این مسائل واقعا وجود ندارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خدا می‌داند داور چطور این صحنه را به نفع استقلال گرفت