زمان نام نویسی مجدد آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد


زمان نام نویسی مجدد آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مسؤول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان نام نویسی مجدد و تاریخ جدید برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال 1398 در این استان اعلام شد.

صالح دانشفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای این آزمون ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به این اصلاحات مقرر شد که امکان ویرایش اطلاعات از سوی داوطلبان شرکت در آزمون ایجاد شود.

مسؤول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبانی که در گذشته برای شرکت در این آزمون ‌نام نویسی کرده اند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به ویرایش اطلاعات خود در بازه زمانی ۲۷ اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه امسال اقدام کنند.

دانشفر عنوان کرد: داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون نام نویسی نکرده ‌اند می ‌توانند با توجه به دفترچه‌ راهنما و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه زمانی اعلام شده نام نویسی کنند.

وی ابراز داشت: قرار بود این آزمون جمعه ۹ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به ۲۰ شهریورماه همین سال موکول شد.

دانشفر گفت: این آزمون به صورت غیرمتمرکز و در تمامی نقاط کشور برگزار خواهد شد و هر داوطلب نیز در استان خود امتحان می‌ دهد.

وی اظهار داشت: داوطلبان می ‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی www.۲۳۰۵۵.ir/porseman و عضویت در تالار گفتمان پرسش ها و موضوع های خود را پیرامون این آزمون مطرح کنند تا کارشناسان مرکز به آنها پااسخ دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این بار زلزله 4.5 ریشتری حوالی "سی‌سخت" را لرزاند + مختصات