راز و نیاز گیلانی ها در دومین شب از لیالی قدر


راز و نیاز گیلانی ها در دومین شب از لیالی قدر

رشت _ ایرنا _ مراسم معنوی دومین شب از لیالی قدر شامگاه پنجشنبه در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی ابن ابیطالب در مناطق مختلف استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین معنوی احیا دومین شب قدر با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم در مساجد، امام زادگان و گلزار شهدا در شهرستان های مختلف استان با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.

در مراسم احیا دومین شب قدر که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، حاضران پس از دعا، نیایش با پروردگار و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر قرآن به سر گرفتند و بک یا الله سر دادند.

این مراسم در شهر رشت نیز با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و مردم مومن در حال و هوایی معنوی در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

همچنین پیاده راه فرهنگی رشت نیز از دیگر مکان هایی بود که با حضور پرشور مؤمنان و سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) مراسم احیا برگزار شد، همچنین مراسم شب قدر در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) و گلزار شهدا نیز دایر بود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف گیلان آیین دومین شب از لیالی قدر با حضور مردم و با رعایت فاصله اجتماعی و توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مساجد، گلزار شهدا و امام زادگان شاخص استان نیز برپا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران