اولین واکنش شبنم فرشادجو پس از انتشار تصاویر بی‌حجابش


شبنم فرشادجو بابت حواشی پیش آمده پس از انتشار ناخواسته تصاویر بی‌حجابش در اینستاگرام، از کاربران عذرخواهی کرد.

اولین واکنش شبنم فرشادجو پس از انتشار تصاویر بی‌حجابشبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته تصاویر بی‌حجابی از شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تلویزیون برای دقایقی در استوری اینستاگرام این بازیگر منتشر شد که حواشی زیادی برای او ایجاد و گمانه‌زنی‌ها درباره کشف حجاب او را در فضای مجازی تقویت کرد.

اما فرشادجو پس از دقایقی، چند استوری دیگر در صفحه‌ اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و اعلام کرد این تصاویر بی‎حجاب را به اشتباه و در حالی که قصد داشته آن را برای یکی از دوستانش بفرستد منتشر کرده است.

فرشادجو همچنین از مردم خواست تصویرش را بیش از این در صفحات مجازی پخش نکنند و این کار را خلاف عرف و شرع و قانون دانست. او با بیان اینکه صفحه اینستاگرامی هر شخص حریم شخصی آن فرد محسوب می‌شود از مردم خواست به این حریم احترام بگذارند و صفحاتی را که عکس بی‌حجاب او را به اشتراک می‌گذارند مسدود و ریپورت کنند.

شبنم فرشادجو امروز هم برای شفاف‌سازی بیشتر، در ویدئویی توضیح داد که در رعایت حجاب تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به خاطر اتفاقات پیش آمده آن هم در شب قدر و ماه مبارک رمضان مجدداً از ملت ایران عذرخواهی کرد.

در ادامه می‌توانید اولین واکنش ویدئویی فرشادجو به حواشی اخیرش را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی