همایش دوچرخه سواری میثاق با شهدا در نایین برگزار شد


همایش دوچرخه سواری  میثاق با شهدا  در نایین برگزار شد

اصفهان- ایرنا- همایش دوچرخه‌سواری میثاق با شهدا به مناسبت بزرگداشت شهدای 15 خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) روز جمعه در نایین برگزار شد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری شهرستان نایین در این زمینه گفت: دوچرخه‌سواران مسیر پنج کیلومتری از گلزار شهدای گمنام واقع در بوستان لاله به طرف گلزار شهدای محله محمدیه را رکاب زدند و در پایان، در کنار قبور شهدای شهر نایین واقع در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) برای پیروی از آرمان‌های شهدا پیمانی دوباره بستند.

حمزه اکبری هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در راستای کمک به حفظ محیط زیست و پاکی هوا با استفاده کمتر از خودروهای شخصی عنوان کرد.

وی با اشاره به شرایط سفید شهرستان نایین از نظر شیوع ویروس کرونا بیان کرد: این نخستین همایش دوچرخه‌سواری پس از شیوع بیماری کرونا در شهرستان بود که با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای والامقام شهرستان به پایان رسید.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری شهرستان نایین افزود: این همایش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، موسسه فرهنگی هنری اندیشه و هیات دوچرخه‌سواری شهرستان نایین برگزار شد.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یک‌هزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

شهرستان نایین با جمعیت بیش از ۳۹ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی