به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ هنوز هم با وجود گذر سالها و تولد روشهای تبلیغاتی اینترنتی و دیجیتال، به عنوان یکی از بهترین روشهای تبلیغات شناخته میشود. ما با تبلیغات عالی روبرو هستیم که در ابعاد بزرگ میتواند روزانه در هر نقطهای که بایستید به چشم بیاید. این غول بزرگ تبلیغاتی در مقابل چشمان مخاطبان میایستد و به آنان میگوید به من نگاه کنید، ببینید چه چیزی به شما میخواهم میگوئیم، به من بیندیشید.
سفارش تبلیغات محیطی خلاقانه آوای ترمه
تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ که با چاشنی فوق العاده خلاقیت و نوآوری ترکیب شده است، یکی از بهترین روشهایی است که میتواند سبب دیده شدن برند شما شود. او به همه اعلام میکند که شما هستید. در این میان با توجه به انواع روشهای تبلیغاتی، استفاده از بیلبورد تبلیغات شهری که یکی از همان تبلیغات محیطی غول پیکر است، هنوز هم با وجود گذشت زمان و ظهور روشهای تبلیغاتی جدید، شانس خود را برای جلب مخاطبان و فروش بیشتر به خوبی حفظ کرده است؛ زیرا برخلاف سالهای قبل که یکنواخت و ساده بود، اکنون هم گام با سلایق مخاطبان، خود را به طور مستمر به روز میکند و زنده نگه میدارد تا دیده شود.
امروزه در تبلیغات محیطی همچون بیلبورد تبلیغاتی به خوبی درک شده که دیگر نباید تنها به سراغ رنگها رفت یا تنها در پی اشکال غیر متعارف بود، این تبلیغات غول پیکر باید با ایدههای ناب، خلاقیت، اشکال و رنگها درآمیخته شود تا با خلق تصاویر گاهی ساده و گاهی نامتعارف، با خیره کردن دیدهها، ذهنها را نیز درگیر خود سازد؛ ما امروز به چنین تبلیغاتی نیاز داریم.
روشهای طراحی تبلیغات محیطی خلاقانه در آوای ترمه
دیگر باید از تصاویری که همیشه پیامها را به صورت مستقیم منعکس میکنند و به نوعی تکرار مکررات هستند در تبلیغات محیطی پرهیز کرد، در غیر این صورت انتخاب رقبا بیلبورد تبلیغاتی، گزینه بهتری خواهد بود. ما اکنون باید از ایدههایی استفاده کنیم که توجه عابران پیاده را به خود جلب نماید، لذا رعایت نکاتی در طراحی چنین تبلیغاتی توصیه میشود.
- در گذشته در بیلبورد تبلیغات شهری تنها تصویر کالای مورد نظر را ترسیم کرده و با یک جمله کار خود را تمام میکردند. اکنون دیگر کسی توجه چندانی به چنین تبلیغاتی ندارد، ما به تنوع نیاز داریم و میخواهیم با خود زمزمه کنیم چه جالب! بنابراین گاهی باید به سراغ کارکرد محصول خود بروید و آن را به رخ بیننده بکشید، گاهی باید نتیجه استفاده از محصول و یا خدمات خود را به رخ بیننده کشید.
- گاهی تبلیغات محیطی باید با غافلگیر کردن همراه باشد. همه ما در درون خود غافلگیر شدن را دوست داریم؛ بنابراین باید به سراغ غافلگیر کردن مخاطب بروید. استفاده از بیلبورد تبلیغات شهری در جایی که اصلاً انتظار آن را نداریم یکی از همین ایدههاست. ما همیشه در کنار اتوبان و وسط میدان شهر انتظار دیدن آنها را داریم، اما آیا تاکنون به قرارگیری بیلبورد تبلیغاتی در نزدیکی ساحل دریا اندیشیدهاید؟
قرار نیست همیشه تبلیغات محیطی را مسطح ببینیم بلکه میتوان از بیلبوردهایی استفاده کرد که دو و یا چند سطح دارند. تصاویری که مکمل هم هستند و در کنار هم یک داستانی را روایت میکنند، در این صورت قطعاً نظرها جلب خواهد شد.
گاهی نیز میتوان احساساتی مانند خنده، گریه، عصبانیت و غم را به تصویر کشید و همگی وقتی به صورت کاملاً طبیعی در چهره به تصویر کشیده شده و دیده شوند میتوانند مخاطبان را جلب کرده و به خوبی روی آنها تأثیر بگذارند. دیدن احساسات دیگران همیشه احساسات افراد زیادی را درگیر میکند.
- از تایپوگرافی در تبلیغات محیطی غافل نشوید. گاهی پیامها وقتی به زیبایی و خلاقانه نوشته میشوند و در عین حال جمله تأثیرگذاری را عنوان میکنند و یا نام برندی در یک پس زمینه زیبا به صورت متفاوتی نوشته میشود، به تنهایی میتواند یک تبلیغ عالی برای برندهای شناخته شده باشد. استفاده از رنگهای متضاد مانند سیاه و سفید نیز برای این تبلیغات جالب است. همیشه نباید تصاویر خلق کرد، برخی مواقع باید به مخاطب یادآوری کرد هنوز هم من هستم به سراغ من بیا.
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت تبلیغات ترمه مراجعه کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.