دستگیری باند سارقان اماکن خصوص با 26 فقره سرقت در ساوجبلاغ


دستگیری باند سارقان اماکن خصوص با 26 فقره سرقت در ساوجبلاغ

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در یکی از روستا های بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ و ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.
ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که از مشتریان این سوپر مارکت بود شدند.
وی افزود: کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی، به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان با تشکیل یک باند پنج نفره اقدام به سرقت از اماکن باغ ها و ویلاهای شهرستان ساوجبلاغ می کنند.
سلیمانی ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با شناسایی سه نفر دیگر از اعضای این باند سرقت، با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه شان اعزام و در چند عملیات همه آن ها را دستگیر کردند.
متهمان که با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند.
متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!