خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی


خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی

روزنامه ایران‌ورزشی معتقد است علیرضا بیرانوند بعد از سفر به بلژیک، شانسی برای بازگشت به تهران و همراهی پرسپولیس در ادامه لیگ نخواهد داشت. نوشته خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی

آنتورپ، بیرانوند را پس نمی‌دهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۵:۳۰
خبر بد برای یحیی و پرسپولیس از یک ستاره کلیدی

روزنامه ایران‌ورزشی معتقد است علیرضا بیرانوند بعد از سفر به بلژیک، شانسی برای بازگشت به تهران و همراهی پرسپولیس در ادامه لیگ نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که یحیی گل‌محمدی عقیده دارد بیرانوند می‌تواند بعد از پایان لیگ به بلژیک و تیم جدیدش برود اما باشگاه آنتورپ مثل سرمربی پرسپولیس، به ماجرای بیرانوند نگاه نمی‌کند و از او خواسته که به زودی راهی این کشور شود.

گفته می‌شود فصل تازه لیگ بلژیک از ۶ آگوست یعنی درست دو ماه دیگر آغاز خواهد شد. این یعنی که آنتورپ ۵ هفته زودتر از شروع فصل تازه بیرانوند را خواسته و اگر این گلر را نگه دارد و اجازه بازگشتش را ندهد اتفاق عجیبی رخ نداده است. معمولاً تیم‌های فوتبال ۵ تا ۶ هفته تمرینات پیش فصل انجام می‌دهند و به اردوهای آماده‌سازی می‌روند. این مسأله برای تیم‌های بلژیکی که لیگ‌شان حدود سه ماه قبل تعطیل شده به نظر لازم و حتمی خواهد رسید و با این شرایط بعید است آنتورپ اجازه جدایی به بیرانوند بدهد. از سوی دیگر بازی فینال جام حذفی بلژیک بین آنتورپ و بروژ هم روز ۱۱ مرداد برگزار می‌شود و این هم دلیل دیگری خواهد بود بر اینکه تصور کنیم بیرو برای باقی بازی‌های پرسپولیس برنخواهد گشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟