ادامه کار دوسالانه مجسمه تهران به شورای دبیران واگذار می‌شود


ادامه کار دوسالانه مجسمه تهران به شورای دبیران واگذار می‌شود

مجیدی گفت: به احتمال خیلی زیاد کار برگزاری دوسالانه مجسمه تهران را شورای دبیران پیش خواهند برد.

ادامه کار دوسالانه مجسمه تهران به شورای دبیران واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر سال گذشته بود که خبر استعفای محمود بخشی به عنوان دبیر هشتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران منتشر شد.

پس از آن اداره کل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن مجسمه سازان را مسئول معرفی یک فرد به عنوان دبیر این بینال قرار داد. اما معرفی این فرد تاکنون اتفاق نیفتاده و تکلیف دوسالانه مجسمه تهران هم که قرار بود سال گذشته برگزار شود، تا الان مشخص نشده است.

عباس مجیدی رئیس انجمن مجسمه سازان ایران درباره انتخاب دبیر بینال مجسمه، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برگزاری این رویداد به دلیل انصراف دبیر قبلی و همچنین شیوع بیماری کرونا به طول انجامید.

وی افزود: در این هفته چندین جلسه برای مشخص کردن دبیر دوسالانه مجسمه برگزار کردیم؛ در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با توجه به جریان‌هایی که بخشی از آن‌ از ابتدای دوسالانه هشتم انجام شده و تا مراحلی هم پیش رفته است، ادامه کار این بینال به جای یک نفر به شورای دبیران واگذار شود.

مجیدی ادامه داد: این شورا با انرژی مضاعف کار دوسالانه مجسمه تهران را پیش خواهد برد. جزئیات این تصمیم گیری در روزهای آتی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ارشا اقدسی درگذشت