فضاهای مختص بانوان در تهران تا دهه کرامت بازگشایی می‌شود


فضاهای مختص بانوان در تهران تا دهه کرامت بازگشایی می‌شود

تهران-ایرنا-مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: مجموعه‌های شهربانو، شهردخت و بوستان‌های بانوان تا آغاز دهه کرامت به صورت کامل بازگشایی و فعال‌سازی می‌شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر با اشاره به آغاز به کار تدریجی مجموعه‌های شهربانو، شهردخت و بوستان بانوان اظهارداشت: در زمان تعطیلی مجموعه‌ها اقدامات لازم برای نگهداشت، فعال سازی و استانداردسازی مجموعه‌ها از جمله تعمیر و راه‌اندازی سیستم گرمایشی- سرمایشی، رنگ‌آمیزی فضاها، استانداردسازی بخش‌های مختلف استخر، سرویس تمامی تاسیسات موتورخانه ها، رسیدگی به فضای سبز و تعمیر بخش‌های مختلف مجموعه انجام شد.

وی با اشاره به غربالگری کارکنان شاغل در بوستان‌های بانوان پیش از بازگشایی آنها گفت: بوستان‌های بانوان همزمان با اعلام سازمان بوستان‌ها و فضای سبز، از هفته سوم اردیبهشت و پس از ضدعفونی مجدد تمامی قسمت‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شده و شروع به فعالیت کردند.

بهروزآذر افزود: مجموعه‌های شهربانو و شهردخت نیز با ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا با اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه https://salamat.gov.ir/ و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی شخصی بازگشایی شدند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران بیان کرد: این مجموعه‌ها در حال فعالسازی واحدها هستند که تا دهه کرامت به طور کامل تمامی بخش‌ها فعال و آماده پذیرایی از بانوان و دختران خواهد بود.

وی گفت: بانوان شهروند نیز با همراه داشتن لوازم بهداشتی موردنیاز شخصی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می توانند از امکانات مجموعههای شهربانو، شهردخت و بوستان‌های بانوان استفاده کنند.

بهروزآذر با اشاره به بازگشایی استخر روباز در بوستان‌های بانوان مناطق سه، ۱۶ و ۱۹ و پیست سوارکاری بوستان بانوان منطقه ۱۹ «شهربانو ولایت» افزود: تا پایان دهه کرامت با بازگشایی تمامی واحدها از جمله پیست دوچرخه‌سواری، پیست سوارکاری، ترامپولین، سالن‌های ورزشی چندمنظوره، کارتینگ، زمین‌های تنیس و بدمینتون، بسکتبال، والیبال روباز و ... قصد داریم بخشی از اثرات نامطلوب کرونا بر دختران و بانوان تهرانی را کاهش دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند