خیرین امنیت ساز رویکرد هوشمند سازی نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند


خیرین امنیت ساز  رویکرد هوشمند سازی نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی در حال رفتن به سمت هوشمند سازی است که از خیرین می خواهیم در تقویت این حوزه به کمک کنند.

سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از ستاد فرماندهی رفسنجان اظهار کرد: مردم رفسنجان در حوزه کمک به تجهیزات امنیتی پیشرو هستند آن ها می توانند در این راستا از نظر دوربین های نظارت تصویری به ویژه دوربین های پلاک خوانی در ورودی شهر، کمک کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز به سمت هوشمند سازی می رود که از خیرین می خواهیم در تقویت این حوزه به کمک ما بیایند.

سردار ناظری ادامه داد: بسیج تجهیز خودروها به سامانه ردیاب و جی پی اس برای پیشگیری از سرقت خودرو و دیگر جرائم در حال پیگیری است تا در زمان های آدم ربایی، گروگانگیری و امورترافیکی بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم .

وی بیان کرد: امنیت جزو نیازهای زیستی است، وقف در امنیت که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی کلید خورد و در سراسر کشور با بسیج امکانات و جلب همکاری خیرین در حوزه امنیت گام های ارزشمندی برداشته شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: وقف در امنیت همان وقف در اموراقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است چرا که امنیت زیرساخت و زیربنای توسعه در ابعاد مختلف است؛ همه مردم هم باید سهم خود را در وقف امنیت ادا کنند متمکنین و سازمان ها، نهادها و رده هایی که می توانند از نظر اقتصادی در فراهم کردن زیرساخت های امنیتی کمک کنند به میدان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرمانده کل قوا سه پایه اصلی را برای امنیت تعریف کردند اولین پایه، نیروهای نظامی و انتظامی، سرداران رشید در حوزه نظامی و نیروهای پر افتخار انتظامی هستند که با اقتدار توأم با مروّت و توأم با مهربانی در سراسر کشور در ایجاد امنیت تلاش می کنند.

سردار ناظری با بیان اینکه رهبری دومین پایه اصلی برای امینت، را مردم می دانند گفت: رهبر انقلاب اسلامی سومین پایه اصلی امنیت را تجهیزات امنیتی می دانند، ما در هفته گذشته در سیرجان ۲ کلانتری افتتاح کردیم که به دست خیرین ساخته شده بود.

ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد تومان و در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۱۷ مترمربع توسط خیرین امنیت ساز شهرستان، احداث شد که امروز (پنجشنبه ) با حضور معاون ناجا مورد بهره برداری قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه