دلتنگ حضور دوباره در رودخانه ها هستم


دلتنگ حضور دوباره در رودخانه ها هستم

کرمانشاه- ایرنا- قهرمان مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان آسیا گفت: تمرینات آماده‌سازی خود را با توجه به تداوم بیماری کرونا همچنان به صورت انفرادی در منزل دنبال می‌کنم ولی دلتنگ حضور دوباره در رودخانه هستم.

«دنیا محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از شیوع کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی و اردوها، به ناچار با امکانات محدودی که وجود داشت تمرینات خود را به منزل منتقل کرده ام تا از شرایط آمادگی خیلی عقب نمانم.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون شرایط جسمانی خوبی دارم و به طور قطع با آغاز اردوها و حضور در رودخانه و دریاچه ها این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: البته فعلا با توجه به تداوم بیماری کرونا و شیوع مجدد آن در استان کرمانشاه و اعلام وضعیت قرمز، وضعیت تمرینی ما در بیرون از منزل مشخص نیست و این امکان هنوز فراهم نشده است.

ملی پوش کرمانشاهی تیم اسلالوم بانوان ایران ادامه داد: بی صبرانه منتظر آغاز مجدد تمرینات و اردوهای تیم ملی هستم تا بتوانم تمرینات تخصصی خود را از سر بگیرم.

وی با بیان اینکه بهترین فصل برای تمرینات قایقرانان در رودخانه ها فصل تابستان است، گفت: فعلا که کرونا این امکان و اجازه را از ما گرفته است.

محمدی در پایان از شهروندان خواست تا به توصیه های ارایه شده در خصوص مراقبت های شخصی و رعایت مسایل بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.

تاکنون ۱۹۷ هزار و ۶۴۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۹ هزار و ۲۷۲ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

استان‌های بوشهر، خوزستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه ویرانی به دنبال داشته است